ik heb in een andere topic dit wel gevonden:
SCSI beest schreef op 05 augustus 2004 @ 12:57:
wat me wel meevalt is dat de Dual Layer-DVD gewoon op mijn oeroude Sony DVP-s325 afspeelt, evenals DVD+R, terwijl dat nog niet eens bestond toen ik die speler kocht
Dat komt omdat de booktype voor +r, +rw en r9-dl standaard op dvd-rom staat.
Hierdoor is de compatibiliteit met "ouder" stand-alone dvd-spelers erg groot.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
maar bij mij werkt dat dus niet
, hij speelt geen philips dvd+r af.
weet er iemand welke deze dvd speler wel pakt??
weet van een paar jaar geleden dat de princo cd's wel konden spelen, maar kan nergens iets vinden over de dvd's die wel of niet af te spelen zijn op deze dvd-speler. misschien dat ik zoals velen weer niet goed genoeg gezocht heb. maar weet het echt niet meer.
SCSI beest schreef op 05 augustus 2004 @ 12:57:
wat me wel meevalt is dat de Dual Layer-DVD gewoon op mijn oeroude Sony DVP-s325 afspeelt, evenals DVD+R, terwijl dat nog niet eens bestond toen ik die speler kocht
Dat komt omdat de booktype voor +r, +rw en r9-dl standaard op dvd-rom staat.
Hierdoor is de compatibiliteit met "ouder" stand-alone dvd-spelers erg groot.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
maar bij mij werkt dat dus niet
weet er iemand welke deze dvd speler wel pakt??
weet van een paar jaar geleden dat de princo cd's wel konden spelen, maar kan nergens iets vinden over de dvd's die wel of niet af te spelen zijn op deze dvd-speler. misschien dat ik zoals velen weer niet goed genoeg gezocht heb. maar weet het echt niet meer.