Ik wil graag een PDA kopen. Dit apparaat ik voornamelijk gebruiken voor navigatie in de auto. Nu zit ik te twijfelen welke PDA ik moet kopen. de PDA's van HP spreken mij het meeste aan. Helaas heb ik nog nooit met een dergelijk apparaat gewerkt dus ik zou bij god niet weten welk type het beste voor mij geschikt is. Mijn belangrijkste eis is dus dat ik een fatsoenlijk navigatie systeem in de auto heb. Daarnaast is het leuk als ik nog wat extra dingen er op kan doen.
In de auto wil ik binnenkort een Parrot CK3100 inbouwen i.c.m. een Nokia 6310i. Het geluid van de GSM gaat dan via de luidsprekers die al ingebouwd zijn in de auto. Als ik een HP met Tom Tom in de auto neem, gaat het geluid van de routeplanner dan ook over de luidsprekers van de auto, of gaat het via een speaker in de PDA?
Mijn vragen zijn dus:
- Welke PDA kan ik het beste kopen voor navigatie in de auto?
- Hoe kan ik het beste het geluid van de PDA laten verlopen?
In de auto wil ik binnenkort een Parrot CK3100 inbouwen i.c.m. een Nokia 6310i. Het geluid van de GSM gaat dan via de luidsprekers die al ingebouwd zijn in de auto. Als ik een HP met Tom Tom in de auto neem, gaat het geluid van de routeplanner dan ook over de luidsprekers van de auto, of gaat het via een speaker in de PDA?
Mijn vragen zijn dus:
- Welke PDA kan ik het beste kopen voor navigatie in de auto?
- Hoe kan ik het beste het geluid van de PDA laten verlopen?