Als ik vanaf mijn computer in log via extern bureaublad op onze printsserver (Win 2K server) lijkt dit goed te gaan, echter als ik weer uitlog stopt op een of andere manier de printservice, handmatig starten van de printservice verhelpt het probleem, maar dit is erg lastig om elke keer te doen.
In de eventlog komen de volgende meldingen
Melding 1 Printer HP LaserJet 4 Plus/....../Session 1 was purged. dit is event id 8
Melding 2 Printer HP LaserJet 4 Plus/...../Session 1 is pending deletion. dit is event id 4
En dan nog 2 meldingen die achteraf komen met event id 3
Printer HP LaserJet 4 Plus/...../Session 1 was deleted
Printer __server02_Printer Laserjet 4/..../Session 1 was deleted.
We hebben totaal 8 printers, de eerste meldingen geeft hij bij alle printers, de laatste 2 meldingen alleen bij deze 2 printers
.....= de pc die de server via verbinding maken met extern bureaublad remote heeft overgenomen.
Deze meldingen zijn er voor elke printer die er geinstalleerd is.
Printer opnieuw installeren heeft ook geen zit, probleem blijft hetzelfde,.
Verder zijn er geen policy's actief met betrekking op de printers
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
In de eventlog komen de volgende meldingen
Melding 1 Printer HP LaserJet 4 Plus/....../Session 1 was purged. dit is event id 8
Melding 2 Printer HP LaserJet 4 Plus/...../Session 1 is pending deletion. dit is event id 4
En dan nog 2 meldingen die achteraf komen met event id 3
Printer HP LaserJet 4 Plus/...../Session 1 was deleted
Printer __server02_Printer Laserjet 4/..../Session 1 was deleted.
We hebben totaal 8 printers, de eerste meldingen geeft hij bij alle printers, de laatste 2 meldingen alleen bij deze 2 printers
.....= de pc die de server via verbinding maken met extern bureaublad remote heeft overgenomen.
Deze meldingen zijn er voor elke printer die er geinstalleerd is.
Printer opnieuw installeren heeft ook geen zit, probleem blijft hetzelfde,.
Verder zijn er geen policy's actief met betrekking op de printers
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
[ Voor 29% gewijzigd door Ora et Labora op 17-02-2005 13:45 ]
Who's general failure, and why is he reading my disk?