Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
zet anders even een lagere multiplier. als hij boot met 7.5 en 7 dan is het kleuren goed gelukt.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Wat jij hebt gedaan is je multiplyer geunlocked. Als je nu een moederbord had waarmee je deze kunt veranderen zou je de multipyer omhoog kunnen gooien om zo verder over te kunnen klokken.
Maar het moederbord dat jij hebt bied deze mogelijkheid niet.
Dus heb je hem voor nix ingekleurd
Verwijderd
Idd...Op zondag 07 januari 2001 14:43 schreef Snap het volgende:
Wat jij hebt gedaan is je multiplyer geunlocked. Als je nu een moederbord had waarmee je deze kunt veranderen zou je de multipyer omhoog kunnen gooien om zo verder over te kunnen klokken.
Nou da's ook lekker dan!!!:( Is er geen progje te krijgen om deze multiplier hoger te gooien?? Ik kan me namelijk voorstellen dat iemand dat wilt maken/heeft gemaakt. Ik ben namelijk niet de enige met dit mobo-tje!!
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Verwijderd
Ditzelfde probleem heb ik dus ook met mijn Duron700 op een K7TPro-bord. Daarom ben ik nog niet begonnen aan het inkleuren.
Wat ik me wel afvraag is, of het mogelijk is om door een combinatie in te kleuren van die BP_FID connectoren je een andere 'vaste' multiplier-setting kan krijgen. Dat je de multiplier dan dus 'vast' op 8 zet bijvoorbeeld door alleen de 1e en 3e connector te kleuren. Dan kun je in ieder geval weer even stoeien met de FSB-instellingen om hogere Mhz-jes te scoren. Weet iemand hier meer over?
Wat ik me wel afvraag is, of het mogelijk is om door een combinatie in te kleuren van die BP_FID connectoren je een andere 'vaste' multiplier-setting kan krijgen. Dat je de multiplier dan dus 'vast' op 8 zet bijvoorbeeld door alleen de 1e en 3e connector te kleuren. Dan kun je in ieder geval weer even stoeien met de FSB-instellingen om hogere Mhz-jes te scoren. Weet iemand hier meer over?
Verwijderd
Ja je kan door andere brugjes te verbinden een andere multiplier krijgen maar voor zover ik weet moet je ook bruggetjes gaan verbreken. Dat laatste is niet eenvoudig.
Ik meende dat ome tom hier een artikel over had. De search zou iig iets moeten opleveren.
Ik meende dat ome tom hier een artikel over had. De search zou iig iets moeten opleveren.
Pagina: 1