Toon posts:

[PC] Welke games sowieso erop?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ehm ik werk nu in een gamehal/inetcafe/videotheek/gokhal la la la ...

Iig ik moet me dus bezighouden met gamegedeelte (8> en mijn vraag aan jullie is .... welke games moeten er sowieso erop ... en waarom?

Mijn favorieten:

- America's Army
- Warcraft 3

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

/opsomtopic maargoed:

Counterstrike 1.5 /1.6
Unreal Tournament (99)
Red alert 2

moeten er iig opstaan

This space is occupied

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat dacht je van games waar vraag naar is?

Ik ben geen gamer en heb totaal geen benul van wat hot or not is, maar ik vermoed dingen als HalfLife (2?), Halo (ik ken de reclame's ;) ), Quake, Counter Strike en dat soort spul...

Verder is dit natuurlijk een topicstart van niks...

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 17-02-2005 11:59 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Beetje zinloos opsomtopic lijkt me dit, je kunt zo ook wel vinden welke games populair zijn op lanparties e.d. Battlefield/Desert Combat, C&C Generals, UT2004, dat soort dingen. Oudere games als Quake, Red Alert, zelfs Starcraft doen het ook nog goed.

Verwijderd

Topicstarter
mwah zinloos vind ik het niet ... ik weet wel wat er ongeveer rondgaat ... maar is er een echt must-be game ... waar ik niet vanaf weet ... er zijn veel games uit ... quake, starcraft, half life, red alert dat hoort wel bij standaard ... imo

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 20:22

dodo79

witte dikke tonnie

vergeet call of duty niet.
word ook best veel gespeeld

omdat het kan!

Verwijderd

De spellen die jouw doelgroep leuk vindt ;)

Opsomtopics zijn niet zo welkom in Spielerij (en GoT in het algemeen). Het mag voor jou dan misschien heel handig zijn, voor anderen is het niet meer dan een lijst van namen. Normaal is dit nog te verhelpen met argumenten, maar dat zie ik hier ook niet zo snel gebeuren.

Het beste wat je kan doen is Spielerij in de gaten houden en alle topics van de afgelopen 3 maanden bekijken. Daar zul je een hoop namen zien, en terug zien komen. Vooral dat laatste is belangrijk, want sommige spellen zijn even heel populair maar sterven daarna bijna geheel uit. Je kan ook naar LAN parties kijken om te zien voor welke spellen de meeste competities georganiseerd worden.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.