SLOT1

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 08:08
Hoe haal ik die cooler er af?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-08 08:08
En wat is de beste cooler voor een slot 1

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:50

Wildfire

Joy to the world!

Hmm, ik had een link waar alles mooi werd uitgelegd, ben ik helaas kwijt... :( Maar moeilijk is het niet, als je je Slot I CPU eens goed bekijkt snap je het waarschijnlijk zelf wel... ;)

Zelf gebruik ik een GlobalWin VOS32 cooler voor mijn PIII-700@875. Werkt uiterst goed! Kijk maar eens op www.globalwin.com.tw rond bij de SLOT I coolers.

<edit> Onder meer te koop bij www.narwal.nl </edit>

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Joor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09-2024
Zit met 2 plastic klikjes. Loshalen en een Goldenorb of Alpha erop....

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 18:51 schreef Joor het volgende:
Zit met 2 plastic klikjes. Loshalen en een Goldenorb of Alpha erop....
slot1! een beetje fout gezelezen denk ik

Verwijderd

hoezo? er bestaan ook orbs voor slot1 hoor

Verwijderd

Die dingen gaan er idd heel moeilijk af ja.
Ik post zo wel ff een link waar het staat uitgelegd hoe je dat moet doen.
Enne een goeie koeler voor slot 1 is de Golden Orb. Heb em gister op beurs gekocht voor 69 piek en draait perfect nu. (Oude koeler was mn processor 60 graden na een q2 pot, en nu 40 graden)

Verwijderd

wat is een goede koeler trouwens voor een celeron 300a (die nu nog ergens te koop is), ik heb namelijk een golden orb gekocht, maar blijkt dus dat hij er niet oppast...oeps...niet gezien dat hij voor een secc2 was ipv mn sepp |:(

• sbuter
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 17:35

sbuter

...dus...

Je bedoeld Slot1 boxed? Had ik ook. Gewoon met een case-screw hard drukken. Ik zelf heb het met een boortje en een hamer gedaan. Gelukking leeft ie nog :z

Verwijderd

nee, niet boxed. hij zit niet in een zwart omhulsel, maar ik heb een groen kaartje met de cpu en zooi erop, en op de cpu en cache zit een heatsink. de gaten van de cpu zitten net niet op de juiste plek, nu is al gesuggereerd om de pootjes van die orb eraf te halen en dan met warmtegeleidende hars vast te plakken op de cpu. het probleem is, dat op die orb een reliëf zit, dus geen direct contact met cache, dus slechtere warmtegeleiding? Ik weet het niet...
Pagina: 1