Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Opmaak met HTML codes uitgeschakeld?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Ik weet niet of het een bug is, of dat het een opzet gedaan is om te voorkomen dat HTML codes gebruikt worden.
Of HTML parsing is naar de knoppen.

Zelfs in FAQs zijn HTML codes zichtbaar geworden.
Zelfs in modbreak regels onder postingen is nu rommeltje geworden doordat codes leesbaar zijn gemaakt.

Kortom, overal waar ik zie in HTML codes is gemaakt, zijn niet omgezet maar gewoon lukraak zichtbaar gemaakt in codevorm (dus <font size="6"><b><br> en dat soort gedoe).

Omdat veel FAQs met HTML opmaak zijn gemaakt, is het natuurlijk extra werk voor mods of admins om alles goed te zetten als HTML code niet meer toegestaan is. Bijvoorbeeld om misbruik van javascripts en sommige codes te voorkomen.

Of is dat in persoonlijke profiel in te stellen dat je HTML code niet wil omzetten?
Wat is je antwoord hierop?
Voorlopig is het nu slordige en rommelige zaak geworden met onbedoeld zichtbaar gemaakte HTML codes. Dit kan gewoon niet voor een mooie forum.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je een voorbeeld? De FAQ's die ik kan vinden hebben dit probleem namelijk niet? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Waarschijnlijk oude topics?

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi