*Mischien een rare titel en mischien onder de verkeerde topic, vergeef me als dat zo is.*
*Ik heb de search en google al geprobeerd maar dat werkte ook niet.*
Mijn vraag:
Ik ken iemand die wil van Nederland naar Peking rijden met een auto (tis een oldtimer rally).
Nu wil hij in deze auto achter de ruit een webcam bevestigen (of een camera) en de beelden via internet versturen naar nederland.
De PC/Laptop in de auto van stroom voorzien is geen probleem.
Ik zat zelf te denken aan sataliet internet wereldwijd dus niet alleen in de benelux maar dus in europa en in Peking (en daar tussen dan:-) GPRS werkt volgens mij wel in europa maar niet meer in china. En omdat je constant aan het rijden bent is iets met WiFi al HELEMAAL geen oplossing.
Nu zou het anders kunnen door de beelden niet LIVE te versturen maar op te slaan en bij de rust over te stuuren maar dan krijg je bestanden van een helehoop MBtjes.
Dus dat je tijdens de rit sla je de beelden op en savonds versturen.
**EDIT**
Beelden hoeven niet LIVE, sterker nog dat KAN volgens mij niet eens
**/EDIT**
iemand mischien tips hierover?
De prijs maakt niet uit want het is voor iemand die in de Qute 500 staat.
Punten:
**Een goede webcam/camera voor op de PC**
**Wereldwijd SNEL internet**
**Tips om het anders te doen**
*Ik heb de search en google al geprobeerd maar dat werkte ook niet.*
Mijn vraag:
Ik ken iemand die wil van Nederland naar Peking rijden met een auto (tis een oldtimer rally).
Nu wil hij in deze auto achter de ruit een webcam bevestigen (of een camera) en de beelden via internet versturen naar nederland.
De PC/Laptop in de auto van stroom voorzien is geen probleem.
Ik zat zelf te denken aan sataliet internet wereldwijd dus niet alleen in de benelux maar dus in europa en in Peking (en daar tussen dan:-) GPRS werkt volgens mij wel in europa maar niet meer in china. En omdat je constant aan het rijden bent is iets met WiFi al HELEMAAL geen oplossing.
Nu zou het anders kunnen door de beelden niet LIVE te versturen maar op te slaan en bij de rust over te stuuren maar dan krijg je bestanden van een helehoop MBtjes.
Dus dat je tijdens de rit sla je de beelden op en savonds versturen.
**EDIT**
Beelden hoeven niet LIVE, sterker nog dat KAN volgens mij niet eens
**/EDIT**
iemand mischien tips hierover?
De prijs maakt niet uit want het is voor iemand die in de Qute 500 staat.
Punten:
**Een goede webcam/camera voor op de PC**
**Wereldwijd SNEL internet**
**Tips om het anders te doen**
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 10:23 ]