[Firefox] Link naar Word document doet niets? *

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Hoi iedereen,

Ik heb het volgende probleem:

ik heb een redelijke intranet site en veele dingen werken in fiefox maar nog niet alles, zoals dit:

Er staat op een bepaald gedeelte van de intranet een naam met een link naar een word document maar zodra ik er op klikt doet hij niets, voor de rest alles php links werken wel.

ik al vanalles geinstalleerd zoals

Disable Targets Downloads en bij options de extensions .doc en .xls

Ik hoop van jullie een positief advies c.q. een goed antwoord van jullie te krijgen.

workstation server laptop

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hebt dus een link naar een MS Word document wat in Firefox niet wordt geopend? Dit is in ieder geval meer iets voor SA; dus ik verplaats je topic en pas je titel even aan :)

ms word links in firefox werken niet > [Firefox] Link naar Word document doet niets? *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb de situatie niet helemaal goed voor me: je hebt een enkele link naar een specifiek Word document die het alleen in Firefox niets doet? Of is het alle Word docs op de server of in dezelfde Firefox ook niet op andere servers? Geef trouwens even aan hoe de HTML er uit ziet en check de MIME headers.

(Ik meen me trouwens te herinneren zoiets recent langs zien hebben komen voor specifiek Apache, maar kan het zo 1-2-3 niet meer vinden :X )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• viper3007
Nee het is standpunt 1, een des betreffende link doet het niet in Firefox en die zelfde intranet-site link werkt wel in IE.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wellicht kun je het HTML document gedeeltelijk hier posten in code tags? Is het een normale a href; of maak je wellicht gebruik van javascript? Zitten er toevallig spaties in de naam? Staan de slashes wel de juiste kant op?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• viper3007
Er zitten geen spaties in en de slashes staan de juiste richting op en hieronder zie je een voorbeeld van de post:
<p><a href="file://///usp-srv01/Kantoor/Procedures/Handboek%20USP.doc">USP handboek</a></p>

p.s. er zit geen javascript in.

Pagina: 1