Toon posts:

Kan iemand mij vertellen wat ik aan deze errors moet doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

mijn pc die valt heel vaak ineens uit. Nou weet ik niet precies waar dit door komt, maar in het logboek staan de volgende 4 fouten vermeld:
- FOUT: De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen: rxp
- FOUT: De system-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
- FOUT: De svchost1-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart: Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
- FOUT: De USB PC Camera-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen inschakelde apparaten met zich heeft verbonden.

weet iemand wat ik moet doen, en of dit de oorzaak is of wat ik anders kan doen?

Kan iemand mij vertellen wat ik aan deze errors moet doen?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Het ziet er naar uit dat je windows niet helemaal lekker is.
Probeer eens een nieuwe installatie.
Want dit is niet helemaal gezond.

Tevens had dit imho beter in WOS geplaatsts moeten worden.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Als eerste een welkom hier op GoT.
Als tweede wil ik even zeggen dat ze hier een beetje arrogant overkomen, maar dat komt omdat de mensen hier nog al veel weten en omdat er verwacht van je wordt dat je zelf een aantal dingen doet, zoals zelf onderzoek plegen, FAQ's en How To's doorlezen en genoeg informatie doornemen (dat maak ik uit jouw startpost namelijk niet op ;).

In ieder geval hebben we hier geen glazen bol, dus is het heel lastig kijken wat jouw specifieke probleem is. Zolang je niet genoeg informatie geeft kunnen we je ook niet verder helpen :)

Wat wil ik nog zou posten is het volgende:
  • Besturingssysteem (ik gok XP, Home of Pro?) (alle updates geinstalleerd?, Sp1,2?)
  • Wat voor anti-virusprogramma en andere troepopruimers gebruik je?
  • Wat voor pc heb je? (specificaties)
  • Wat bedoel je met uitvallen? Herstart hij, doet Windows niks meer of lijkt het of de stroom eraf valt? (dit punt is belangrijk, omdat uit je post niet duidelijk is of het hardwarematig of een softwarematig probleem is, hoewel ik er vanuit ga dat je softwarematig bedoeld)
Als ik zo eens kijk zie ik het eerste directe probleem:
Die svchost1-service ziet er uit als troep. Op google krijg ik alleen maar hits terug over spyware/adware/virus. Ik zou je aanraden om de volgende FAQ door te nemen: Beveiliging en Virussen - FAQ
De laatste service "USB PC Camera-service" zou ik eens kijken naar wat voor software je hebt geinstalleerd staan en deinstalleer eens dat wat met je camera heeft te maken.
Verder zou ik je aanraden om de volgende FAQ door te nemen en te gaan zoeken naar hoe je in Windows kan zien wat er opstart en hoe je het kan uitschakelen:
Windows Operating Systems - FAQ
Windows Operating Systems - Howto's and Guides

Je pc herinstalleren kan ook, maar dan leer je er niet zoveel van... aan de andere kant, als je echt veel troep tegenkomt adhv de FAQ van BV, dan zou ik je aanraden om dat toch te doen :(

P.s. Verder staat je topic in het verkeer forum, maar dat heb ik al even doorgegeven. Bovenin staat een handje, als je daar op klikt kan je een Topic Report aanmaken. Een modje zet tzt je topic dan op de goede plaats.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo te zien vindt Motrax dat ik op vakantie mag, want hij neemt me alle woorden uit de mond. :)
Ik raad je aan de gegeven tips van Motrax te gebruiken en vervolgens een nieuw topic te openen, volgens de richtlijnen dus (waar hij ook naar linkt), in Windows Operating Systems. In dit subforum hoort het topic namelijk niet. ;)

Dit topic is gesloten.