[Arcserve 2k] E8522 - Failed to receive data from client? *

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mbiesheuvel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09-2025
Hallo,

Voor een school maken wij back-ups via Arcserve 2000. Dit is al een hele tijd goed gegaan alleen nu hebben we een probleem met de Fileserver. Op deze server (W2K) worden 3 schijven geback-upped (D, E en F). Dit wordt gedaan mbv de Client Agent for W2K versie 7.0 Build 1050. Als die de D-schijf gaat back-uppen is er niks aan de hand en dit doet die ook gewoon. Maar als die aan de E-schijf gaat beginnen krijg ik de foutmelding (E8522) Failed to receive data from client agent. De agent draait gewoon en werkt ook lijkt mij want hij kan de D-schijf wel back-uppen.

Het herstartten van de agent helpt niet. Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Toevallig dezelfde melding vandaag op een server:

E8522 Failed to receive data from the client agent. (EC=10060)

Vaker tegen gekomen. Wanneer ik de backup opnieuw start lukt het niet.
Vaak doet de geschedulde job het 's avonds wel weer gewoon.

Vreemd maar waar. Heb je de melding eenmalig? Of gebeurt het elke avond?

Money for nothin' and your chicks for free

• mbiesheuvel
het is nu al 3 dagen achter elkaar.... vind het echt raar want hij back-upped wel 1 schijf van die server....

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Gebeurt het steeds bij het backuppen van dezelfde map?

• mbiesheuvel
van de zelfde schijf.... de d-schijf pakt die en back-upped die gewoon. Bij de E-schijf geeft die de foutmelding. En aan de F-schijf begint die dan niet eens....

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Maar blijft hij steeds op dezelfde folder hangen?

• mbiesheuvel
hij begint er niet eens aan. als die wilt beginnen dan stopt die ermee. je ziet niet dat die aan een fiolder wilt beginnen. er staat gewoon E:\ en dan eronder. failed to receive data. from client agents...

heel erg raar iig....

• mbiesheuvel
Nou hehe we zijn erachter wat het is :D...

De schijven waren neit echt in orde... Met scandisk werd duidelijk dat de indexen niet goed waren... Scandisk laten draaien na het rebooten en voila.. hij deed het weer :)..

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Raar dat hij die foutmelding zelf niet kan genereren; maar mooi dat het is opgelost :) Ik pas je topictitel nog even aan.

Arcserve 2000 (E8522) > [Arcserve 2k] E8522 - Failed to receive data from client? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1