Toon posts:

Macromedia Studio MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het volgende probleem doet zich voor.. ik ben verbonden met een schoolnetwerk en heb macromedia studio mx geinstalleerd na het
invoeren van de product code starten het programma. Andere die minder rechten hebben als ik zouden bij het starten van ieder programma steeds de licentie code moeten invoeren. Het is natuurlijk niet morgelijk om alle gebruikers deze code te geven.

Zoek opdrachten via google en de site van macromedia hebben niks opgeleverd. Het is daarom ook onzin om hier een link te plaatsen met de resultaten van google. Of andere sites.

Weten één van jullie een mogelijheid om de code van studio mx niet iedere keer te hoeven in te vullen. bijvoorbeeld door het registratie bestandje in ieder profiel te zetten? Ook dit kan ik niet vinden en weet ook niet of het programma op deze manier te werk gaat.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08 22:10

WPN

je code voer je 1 keer in voor zover ik weet

je kan wel de directory met NTFS rechten beveiligen en het password/username aan de desbetreffende personen geven......

edit: kennelijk heb ik je (door slechte grammatica :P) verkeerd begrepen?

[ Voor 20% gewijzigd door WPN op 17-02-2005 10:19 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 16:39
Geef de betreffende accounts tijdelijk de juiste rechten, voor de code in, zet rechten weer terug. En doe dat tijdens onderhoud, of iig wanneer je ongestoord die codes in kunt voeren.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos