Toon posts:

Bioscoopstoelen gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat dit topic hier toegestaan is... :?

Ik ben op zoek naar goed zittende bioscoopstoelen voor mijn home cinema. Ik weet dat iedereen nu gaat verwijzen naar www.bioscoopstoelen.nl, maar de dingen die ze daar hebben zijn vaak ofwel enkel in 2 exemplaren te krijgen, ofwel beschadigd.

Is er iemand hier die toevoevallig 4 seats wegdoet?

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-02 11:10
Ik kwam toevallig laatst op deze webiste terecht:
http://www.jukeboxshop.nl/collectables/index.html
Hier staat vanalles en nog wat van dat soort spul op, misschien de moeite waard voor jou?

...

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Zo te zien kan je bij bioscoopstoelen.nl ook zelf bij het magazijn in Hoofddorp langs gaan. Kan je zelf de stoelen uitzoeken en proberen. Mogelijk dat ze dan gewoon een passende set van 4 hebben die er nog goed uit ziet en lekker zit.

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

Ik kijk net even op marktplaats voor je en had binnen 1 minuut 4 seats gevonden :)
kijk daar even met de search.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

• JorisS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:25
Je kunt bij bioscoopstoelen.nl krijgen (kopen) wat je wil. Wij hebben een jongerenlokaal met 25 stoelen gerealiseerd met stoelen van hun. Niet in een bioscoopopstelling, maar wel stoer.

Op de site verkopen ze de stoelen per twee, maar als je in Hoofddorp gaat kijken, zie je dat alles gewoon in onderdelen ligt. Op de juiste manier de "lego-blokjes" in elkaar zetten en je hebt je 1-, 2-, 3-, 4 of 25-zitter. Je betaalt ze er per stuk.

Homey Pro Early 2019 | HA on Synology | SMA Tripower | Zinvolt | Tibber | CV+Ecolution | ID.5 2023 | Leaf 2018

Verwijderd

Alhambra in Enschede gaat binnenkort verbouwen en daar worden alle stoelen van Zaal 3 weggedaan/verkocht. Je kan er daar een hoop krijgen voor een schappelijk prijsje denk ik. :)
Pagina: 1