ik ben kabels aan het trekken voor een draadloos netwerk
het is alweer even geleden dat ik met isa2k heb gewerkt (nu 2k4,die werkt een stuk fijner
) anyway
ik weet de namen niet meer,maar je moet op nog een andere plek aangeven dat die poort erdoor mag naar die server
1 protocol def
en dan moet je op een andere plek nog een rule aanmaken dat je die poort ook mag gebruiken
ok hier heb je nog geen flikker aan schat ik maar kan er even niet meer opkomen
je moet iig nog een instelling doen
ik weet de namen niet meer,maar je moet op nog een andere plek aangeven dat die poort erdoor mag naar die server
1 protocol def
en dan moet je op een andere plek nog een rule aanmaken dat je die poort ook mag gebruiken
ok hier heb je nog geen flikker aan schat ik maar kan er even niet meer opkomen
je moet iig nog een instelling doen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Heb je in RRAS ook de mapping aangemaakt?
Ik pas even de topictitel aan zodat je OS vooraan staat. Daar het hier vermoedelijk om de ISA server gaat maak ik er 2000 van
isa 2000 en win2003, rdp publishen > [2000] Rdp publishen in ISA 2000 met rule wil niet lukken*
Ik pas even de topictitel aan zodat je OS vooraan staat. Daar het hier vermoedelijk om de ISA server gaat maak ik er 2000 van
isa 2000 en win2003, rdp publishen > [2000] Rdp publishen in ISA 2000 met rule wil niet lukken*
Verwijderd
niet nodig om in rras nog iets aan te passen... zoals mrsar al aangaf zorg dat je het protocol ook toestaat (in protocol rules dacht ik; iig de onderste van de 3sanfranjake schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 15:06:
Heb je in RRAS ook de mapping aangemaakt?
Dat is nuttig om te weten, thanks!Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:05:
[...]
niet nodig om in rras nog iets aan te passen...
inderdaad, ik heb een packet filter inbound aangemaakt, en nu werkt het.
hmm het werkt toch nog niet helemaal.
als ik nu vanaf buiten een rdp-connectie opzet naar mij externe ip-adres, dan kom ik op de externe server terecht met rdp (dus op de isa-server zelf), terwijl de publish rule verwijst naar de interne server
als ik nu vanaf buiten een rdp-connectie opzet naar mij externe ip-adres, dan kom ik op de externe server terecht met rdp (dus op de isa-server zelf), terwijl de publish rule verwijst naar de interne server
Op welk IP adres is je RDP server op server 1 gepublisht? Toch niet op je externe IP adres neem ik aan...
bindings van je RDP op je ISA server zelf even aanpassen dat hij alleen luisterd op het interne IP (default doet ie dat op ALLE ip's)the nerd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:58:
hmm het werkt toch nog niet helemaal.
A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1