Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
Een router met USB printerserver heeft een USB aansluiting - en als dat doosje met Linux werkt is USB storage een optie om zelf toe te voegen (sommige routers bieden hun sourcecode ook aan zoals het hoort). En anders even zoeken op zoekterm NAS.
Zie bijv. dit topic: Routerhacking
Zie bijv. dit topic: Routerhacking
Maar er is dus geen standaard optie die de mogelijkheid geeft? Ik wil liever gewoon een kant en klaar iets aangezien ik al een linux doos heb draaien (Debian) kan ik namelijk net zo goed me hdd daar aankoppelen bespaart weer wat gerommel met een switch of router.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Er zijn genoeg routers die USB aankunnen, of andere ethernetbased kastjes met een USB aansluiting.
Een switch met USB aansluiting heb ik nog nooit gezien, maar misschien dat je dat begrijpt als je het verschil tussen een router en een switch eens opzoekt.
Anyway, deze gaat dus dicht er is voldoende over te vinden.
Een switch met USB aansluiting heb ik nog nooit gezien, maar misschien dat je dat begrijpt als je het verschil tussen een router en een switch eens opzoekt.
Anyway, deze gaat dus dicht er is voldoende over te vinden.
Tijd voor een nieuwe sig..
Dit topic is gesloten.
![]()