The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Ik zou het ook niet weten? Dat zal morgen opgelost zijn. Vooralsnog zou je kunnen zoeken via google door te zoeken met 'meuktracker' als sleutelwoord en daarbij de andere woorden waarnaar gezocht wordt. De search van google is wel een stuk grover omdat je dan ook zoekt in de reacties.
De meuktracker heeft ook een search?
@sanfranjake:
dat is nu juist de klacht van TS... Ik probeer het ook net, maar krijg op MSN geen enkel zoekresultaat... (terwijl je toch zou verwachten dat daar vast wel iets op gevonden zou moeten worden).
Of begrijpik jouw reactie nu verkeerd?
dat is nu juist de klacht van TS... Ik probeer het ook net, maar krijg op MSN geen enkel zoekresultaat... (terwijl je toch zou verwachten dat daar vast wel iets op gevonden zou moeten worden).
Of begrijpik jouw reactie nu verkeerd?
Al een paar jaar hoor
. Onderaan de update trackers staat
met een mouse over erachter. Wijs dat aan en er komt een zoekpaneel tevoorschijn en daar staat ook een pulldown menu in waar je kan zoeken in verschillende onderdelen van de frontpage.
met een mouse over erachter. Wijs dat aan en er komt een zoekpaneel tevoorschijn en daar staat ook een pulldown menu in waar je kan zoeken in verschillende onderdelen van de frontpage.
En als ik je vertel dat die ook geen resultaten geeft?
Zowel op "msn" als op "bulletproof" (laatste is ftp-software, staat zeker weten in d emeuktracker)?
Geloof je ons dan?
Try it yourself...
Zowel op "msn" als op "bulletproof" (laatste is ftp-software, staat zeker weten in d emeuktracker)?
Geloof je ons dan?
Try it yourself...
Ik denk dat ie dat wel begrijpt.JeroenM_tbs schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 02:55:
En als ik je vertel dat die ook geen resultaten geeft?
Als het maar ooit opgelost wordt, want ik vond het wel handig ff in alle meukposts zoeken
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()