Beste medetweakers.. ik kom overgewaaid uit een aantal andere onderdelen van GoT dus ik ben hier een vreemde eend, maar ik heb jullie eindeloze kennis even nodig.. (mocht ik dus een fout gemaakt hebben qua post, excuses.. JA ik heb de FAQ bekeken
)het is de bedoeling dat ik schuine tekst ga maken voor op een site, dus dat zal wel jpegje worden van pak 'm beet 600x600 en daar moet dus schuin een tekstveld in, maar de tekst moet wel leesbaar blijven! dus zo:
Je kan dus niet gewoon een recht vak maken, voltypen en dan draaien, want dan is het niet echt leesbaar meer..
Ik heb het ongeveer gewenste effect bereikt door een vierkantje te selecteren en dan met disort schuintrekken, en dan met scale netjes erin zetten, maar daar kan je dan vervolgens niet in typen
Ik kreeg net van een vriend de tip om het te proberen met quarkexpress, dat moet ik wel ergens op school hebben, morgen ff proberen.. Iemand nog andere ideen?
Er lopen zat PS-junks rond hier, iemand een idee? Of uiteraard ook welkom, een andere methode met hetzelfde resultaat
Alvast bedankt!
code:
1
2
3
4
| \labla blabla bla \
\ blabla blal blaj\
\ bladiebla tja z \
\ julliesnappen? \ |
Je kan dus niet gewoon een recht vak maken, voltypen en dan draaien, want dan is het niet echt leesbaar meer..
Ik heb het ongeveer gewenste effect bereikt door een vierkantje te selecteren en dan met disort schuintrekken, en dan met scale netjes erin zetten, maar daar kan je dan vervolgens niet in typen
Ik kreeg net van een vriend de tip om het te proberen met quarkexpress, dat moet ik wel ergens op school hebben, morgen ff proberen.. Iemand nog andere ideen?
Er lopen zat PS-junks rond hier, iemand een idee? Of uiteraard ook welkom, een andere methode met hetzelfde resultaat
Alvast bedankt!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 01:22 ]