Toon posts:

Lexmark 5200 met Linksys Printserver werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben

Een lexmark 5200 die is verbonden met een (print) usb-kabel aan de Linksys psu4 (4 port switch + printserver) en vandaar uit poort 1 naar poort 1 smc router.

Goed.
Drivers geïnstalleerd voor printer uiteraard eerst detectie op de printserver daar naar wens de 5200 series gedetecteerd. drivers etc + software geïnstalleerd.

Zelf zit ik op poort 2 router (poort 2 van print server ook geprobeerd maakte niks uit) Goed in XP printer instaleren. Netwerk printer gevonden 5200 series :) ah mooi dus.
Alles detecteert hij na installatie.
Nu het vage probleem.

Test pagina vanaf XP ? Geen resultaat. Kan niet verzenden naar printer.
Test pagina in setup print server? Verzonden en status in orde (hmm maar er komt niks uit de printer en reageert niet eens vaag he?)

Goed. nu heb ik GoT afgezocht geen dingen tegen gekomen dat printer er niet op kan of dat er problemen bekend zijn. Dus mailtje naar linksys. Tot heden geen resultaat (ca 2 dagen geleden)

Dus mijn vraag aan jullie. Een id? :)

Edit : Typ foutjes :(
:(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 00:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een id? :(

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-02 15:29
Lexmark en XP gaat volgens mij nooit echt 100% super. Ik heb een soort gelijk probleem opgelost door een totale printer driver en registry clean up te doen. Probleem wat ik toen had was dat Lexmark en oude printer drivers van vorige printers onderling problemen gaf in de Print Spooler service.

probeer dit eens, misschien helpt het.

[ Voor 16% gewijzigd door stp_4 op 17-02-2005 17:37 ]

stp - PSN ID: stp_4