[msn] meer dan 150 contact personen

Pagina: 1
Acties:

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:09
Ik heb al goed gezocht, maar kan niet het juiste antwoord vinden. Mijn msn lijst is vol, maar ik wil er meer mensen bij hebben. Hoe dit ik dit

Ik wil trouwens niet een nieuwe account aanmaken, want ik heb er nu al 2 en 3 vindt ik teveel. Ook wil ik geen contacts verwijderen uit m'n lijst.

Ik hoop dat jullie een goede oplossing weten of een soort plugin ofzo.

PS. ik wil wel msn 7 blijven gebruiken

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-08 00:22
Het is neit mogelijk om meer dan 150 mensen in je contactlijst te krijgen. Dit is een beperking van microsoft. Niets aan te doen.
Zal het tog met de 150 moeten die je hebt 8)7

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03:29

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Ik snap je probleem maar gewoon om nieuwsgierig te zijn? Hoeveel van die mensen spreek je minder als 1 x per jaar?

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 13:35

jurma

simply connecting...

Je kan er maar maximaal 150 hebben, maar je zal ze toch niet allemaal spreken, dus wat hier boven gezegd wordt is om te kijken je welke toch bijna niet spreekt en dan die te verwijderen

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:45

Acheron

updatepack.nl

Meerdere accounts aanmaken en met bepaalde hacks kan je met meer accounts per pc online, maar meer kan ik niet zeggen in verband met de policy hier. Veel plezier :)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Verwijderd

thriller schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:15:
Ik heb al goed gezocht, maar kan niet het juiste antwoord vinden. Mijn msn lijst is vol, maar ik wil er meer mensen bij hebben. Hoe dit ik dit

Ik wil trouwens niet een nieuwe account aanmaken, want ik heb er nu al 2 en 3 vindt ik teveel. Ook wil ik geen contacts verwijderen uit m'n lijst.

Ik hoop dat jullie een goede oplossing weten of een soort plugin ofzo.

PS. ik wil wel msn 7 blijven gebruiken
Dus 2 a 3 x 150 :/ ? Wow jij hetb het dan druk op msn 8)

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:57
Volgens mij bestond er een msn hack waardoor je er meer kon toevoegen. Maar weet dit niet zeker

• thriller
Ik heb het aardig druk ja, maar ik heb een eigen forum, en daar zijn de meeste van. Er zijn er aardig wat die ik regelmatig spreek.

En 1 van die accounts is niet helemaal vol, maar die gebruik ik voor mensen die ik echt ken.

Maarja, als het echt niet kan, maak ik wel een 2de account aan

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 18:46
beetje kansloos. net of jij met 150 mensen altijd praat. Als er 150 mensen instaan zal je minstens tegen 50 mensen niet / nauwelijks praten ( en dat is nog zacht uitgedrukt ), je gaat mij echt niet vertellen dat jij met 100 mensen loopt te chatten dag in / dag uit want dat kan ik maar moeilijk geloven.

Dus verwijder gewoon een paar die je niet spreekt. Voer even een testje uit met wie jouw verwijderd heeft ( sommige msn clones hebben dat ) en ik denk dat je zal zien dat een aantal mensen jou niet meer in hun lijst hebben staan. Verwijder hun en voila opgelost.

edit: en als jij hun alleen verwijderd, maar niet blokt. Kunnen ze altijd nog contact met je opnemen ( mits je die setting zo heb staan dat mensen die niet in je contact lijst staan contact met je mogen opnemen ) }:O

[ Voor 17% gewijzigd door mrFoce op 16-02-2005 23:38 ]

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:57
gideon82 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:36:
beetje kansloos. net of jij met 150 mensen altijd praat. Als er 150 mensen instaan zal je minstens tegen 50 mensen niet / nauwelijks praten ( en dat is nog zacht uitgedrukt ), je gaat mij echt niet vertellen dat jij met 100 mensen loopt te chatten dag in / dag uit want dat kan ik maar moeilijk geloven.

Dus verwijder gewoon een paar die je niet spreekt. Voer even een testje uit met wie jouw verwijderd heeft ( sommige msn clones hebben dat ) en ik denk dat je zal zien dat een aantal mensen jou niet meer in hun lijst hebben staan. Verwijder hun en voila opgelost.
Wat heeft hij hier nou aan? Er staat toch duidelijk boven dat hij er geen weg wil halen of zie ik dat verkeerd? :?

Verwijderd

Msn 7? Blegh... dat is rommel! Echt zo tering veel nadelen vind ik! En bugs, en dikke troep is het gewoon!

Ik gebruik lekker Dmsn. Extreem Custumizable. Zeer goed programma, en TabbedChat dat roeleert het meest! Alle gesprekken in 1 venster, woej lekker relaxed! En ook daar kun je oneindig veel contacten in proppen.

Tja, Het is net als met Internet Explorer...... alternatieve programma's zijn stukken beter. daarom gebruik ik ook Opera.. ook extreem custumizable.

Die standaard shit hoeft van mij niet.

Modbreak:OK, leuk om te weten maar de topicstarter heeft er zo weinig aan als je de laatste zin van zijn topicstart leest. Al vind ik het dan vreemd dat je een standaard OS gebruikt. Maar goed, totaal niet relevant in dit topic dus doe maar niet: als je een discussie over niet-standaard software (maar niet: een MS-bash-topic) wilt, kan je die beter beargumenteerd openen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door F_J_K op 17-02-2005 17:57 ]

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wat heeft hij hier nou aan? Er staat toch duidelijk boven dat hij er geen weg wil halen of zie ik dat verkeerd? :?
Mischien om de persoon over te halen om toch eens na te denken wat hij met zoveel contact personen doet. Terwijl hij ze vast niet allemaal spreekt, zoals gideon82 al aangaf. :)

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:47

IJsrace

null

Helaas niet voor MSN 7.0, maar er bestaat een plugin voor MSN Plus, genaamd MessengerDiscovery. Op hun site zie je het meteen in het vet gedrukt al staan :)

• thriller
ik spreek ze idd niet allemaal, maar veel ervan wel, en ik moet vaak members van het forum aanspreken over dingen die ze doen of niet doen. Daarom verwijder ik ze liever niet, al is dit blijkbaar de enige optie.

en messegediscovery heb ik geprobeerd, maar werkt klote. Dus verwijderen is de enige optie, als ik ze dan weer nodig heb voeg ik hem gewoon even toe.

In ieder geval bedankt voor jullie hulp

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
thriller schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:51:
ik spreek ze idd niet allemaal, maar veel ervan wel, en ik moet vaak members van het forum aanspreken over dingen die ze doen of niet doen. Daarom verwijder ik ze liever niet, al is dit blijkbaar de enige optie.

en messegediscovery heb ik geprobeerd, maar werkt klote. Dus verwijderen is de enige optie, als ik ze dan weer nodig heb voeg ik hem gewoon even toe.

In ieder geval bedankt voor jullie hulp
Wat misschien nog wel een idee is. Om al die emails van die members op te slaan in een word document. Heb je ze weliswaar niet in je MSN lijst staan, maar heb je iig de email adressen ;)

• Xander
  • Nu online
ID-College schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:38:
[...]

Juist, dat lijkt me ook. De Topicstarter zal daar zelf ook wel over nagedacht hebben voor hij dit topic startte en het lijkt me niet dat hij nog argumenten nodig heeft om van mening te veranderen...
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:42:
Msn 7? Blegh... dat is rommel! Echt zo tering veel nadelen vind ik! En bugs, en dikke troep is het gewoon!
Cool, nog een flame erbij hier en daar... jeuj schiet op :P (wil niet zeggen dat ik je mening niet deel, maar of ik die mening nou wel of niet deel ga ik hier iig niet neerplanten)
Ik gebruik lekker Dmsn. Extreem Custumizable. Zeer goed programma, en TabbedChat dat roeleert het meest! Alle gesprekken in 1 venster, woej lekker relaxed! En ook daar kun je oneindig veel contacten in proppen.
Hm, als het met DMSN wel kan lijkt het dus geen serverbeperking te zijn maar een beperking van de software... waar slaat DMSN je contacts dan op, ook niet meer op de MSN server lijkt me?
Bloederig schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:01:
Helaas niet voor MSN 7.0, maar er bestaat een plugin voor MSN Plus, genaamd MessengerDiscovery. Op hun site zie je het meteen in het vet gedrukt al staan :)
Hm, en die slaat de contacts dan ook gewoon lokaal op, lijkt me?

Deze 2 laatste quotes zouden overigens wel betekenen dat het geen serverbeperking is maar een beperking van de software waar je dus iets op kunt verzinnen...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Je kan meer dan 150 personen hebben :P ik weet ervan, maar jah na een format was dat progsel ineens en zins dien kan ik het niet meer vinden :/

meschien dat http://www.mess.be/ wat opleverd

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 18:11 ]

Verwijderd

ja man idd..

ik heb ook al paar jaar dat probleem..

heb er nu 152 in staan.. dus het is mogelijk.. neem aan dat dat van die 300 wel klopt.

• thriller
Ik heb het gemerkt ja, heb er nu 170 in staan, is mijn probleem gelijk opgelost :)

• IJsrace
  • Laatst online: 17:47

IJsrace

null

Dat is wel lief!

Maar dan is het toch een serverbeperking?
Want iedere gebruiker heeft nu recht op 300 personen, maar er is geen update voor MSN gekomen.
Shit... probleem nog niet opgelost ;)
Ben nu wel benieuwd hoe het dan kan door met sommige programma's die limit te omzeilen.

Misschien stuurt de server wel een berichtje naar de client als er geen personen meer toegevoegd mogen worden, msn herkent de boodschap en weigert de contact?
Bijv. MessengerDiscovery zou dit bericht kunnen onderscheppen en alsnog *floef* het contact toch kunnen neerplanten.
Interesting imho...

• Xander
  • Nu online
Bloederig schreef op zondag 27 maart 2005 @ 03:46:
Dat is wel lief!

Maar dan is het toch een serverbeperking?
Want iedere gebruiker heeft nu recht op 300 personen, maar er is geen update voor MSN gekomen.
Shit... probleem nog niet opgelost ;)
Ben nu wel benieuwd hoe het dan kan door met sommige programma's die limit te omzeilen.

Misschien stuurt de server wel een berichtje naar de client als er geen personen meer toegevoegd mogen worden, msn herkent de boodschap en weigert de contact?
Bijv. MessengerDiscovery zou dit bericht kunnen onderscheppen en alsnog *floef* het contact toch kunnen neerplanten.
Interesting imho...
Is het niet gewoon een limiet dat er maar 150 contacten op de server opgeslagen konden worden, en dat MessengerDiscovery e.d. de contacts lokaal opslaan...?

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

meuktracker: MSN Messenger 7.0.0732 beta

Nee dus, MessengerDiscovery slaat ze niet lokaal op. MSN heeft het aangepast.
Top changes in this version:

* You may now use Dynamic Display Pictures
* You may now send text messages to T-Mobile mobile phones in addition to Verizon Wireless
* The maximum number of contacts you can add has been increased to 300 contacts (as of 3/21 for all MSN Messenger customers)

• Xander
  • Nu online
DoRRoN schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:33:
meuktracker: MSN Messenger 7.0.0732 beta

Nee dus, MessengerDiscovery slaat ze niet lokaal op. MSN heeft het aangepast.

[...]
Ja, dat snap ik :>

Alleen voordat MSN dit aangepast had (let ook vooral op "konden" in mijn vorige post, da's verleden tijd) kon je met MessengerDiscovery en weet ik veel wat nog meer (Trillian bv ook, die sloeg het iig lokaal op geloof ik) ook al meer dan 150 contactpersonen hebben. Ik gok dat je met diezelfde software nu ook meer dan 300 contactpersonen kunt hebben.

Ik was er van op de hoogte dat de limiet bij MSN verhoogt was hoor DoRRoN, ik ging alleen even door op Bloederig's redenering... :)

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-08 14:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik snap echt niet waarom sommigen zoveel mensen in de lijst hebben :? volgens mij heeft dat meer met iets zo als "stoer" te maken en een bepaalde leeftijd... het is toch ook echt niet handig. Ik voeg echt alleen iemand toe die ik echt heel erg mag, maar volgens mij voegen er heel wat mensen zelfs mensen toe die ze 1maal gezien of gesproken hebben irl of op een chatsite of gameserver.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

n00bs schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:41:
Ik snap echt niet waarom sommigen zoveel mensen in de lijst hebben :? volgens mij heeft dat meer met iets zo als "stoer" te maken en een bepaalde leeftijd... het is toch ook echt niet handig. Ik voeg echt alleen iemand toe die ik echt heel erg mag, maar volgens mij voegen er heel wat mensen zelfs mensen toe die ze 1maal gezien of gesproken hebben irl of op een chatsite of gameserver.
dat is jou mening. Ik heb er ook niet zoveel in mijn lijst staan, maar jij kan de TS niet beoordelen over de functie van zoveel mensen in zijn lijst. Dit draagt dan ook totaal niet bij aan het topic. Als iemand een videokaart koopt van 500 euro denk ik ook: Dat is niet nodig, maar dat betekent niet dat anderen dat wel nodig vinden.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-08 14:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Nee ik had het ook niet tegen de TS'er ;) maar tegen andere mensen die reageerden dat het mogelijk was om 300 contacts toe te voegen omdat ze er nu al 150+ hadden...

• Xander
  • Nu online
n00bs schreef op zondag 27 maart 2005 @ 13:53:
Nee ik had het ook niet tegen de TS'er ;) maar tegen andere mensen die reageerden dat het mogelijk was om 300 contacts toe te voegen omdat ze er nu al 150+ hadden...
Dat is dan nog steeds jouw mening. Jij kan ook die andere mensen niet beoordelen over de functie van zoveel mensen in zijn lijst. 8)7

Ik zelf loop nog niet tegen de 150 limiet aan hoor, zit wel over de 100.

En ja, ik denk dat ze allemaal nut hebben. Het meeste zijn mensen van school (waarvan ik met een stuk of 20 maar regelmatig praat, true), maar als ik iemand iets wil vragen voor huiswerk ofzo een keer is het niet echt praktisch als ik die eerst weer moet gaan toevoegen en geaccepteerd moet worden e.d... dan vind ik het gewoon makkelijk om direct te zien wie van school er online is.
Ditzelfde heb ik overigens ook met familieleden, en met GoTters... Ik gooi ook weleens mensen weg, maar wat ik er nu in heb staan zijn toch mensen met wie ik ook vrij regelmatig spreek...

Pagina: 1