Toon posts:

Probleempje met mn linker Iframe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://upload.djcheef.com

of een hulpbelievende html-kenner door mn bron kan bladeren

Kinda new to this, heb net ook al gepost, bedankt voor de genen die me uit dat probleem hielpen...
heb nu een ander probleem
de bedoeling is dat het er uit gaat zien als 1 hele afbeelding, niet dat er nog witte lijnen duidelijk doorheen lopen...

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

We bladeren hier meestal niet zomaar even iemand zijn code door. Wat is precies je probleem? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb zelf cellpadding geprobeerd, maar het leek niet te helpen
alle marges op 0 gezet, BLIJKT niet te helpen
in photoshop de hele layout weer uit elkaar gesneden in verschillende jpgs (ik d8 misschien is die linker jpg net een paar pixels te klein)
maar het heeft allemaal niet geholpen
alle formaten kloppen, tenzij ik iets over het hoofd gezien heb...

Verwijderd

Topicstarter
ow en als je even de moeite neemt om op de link te klikken denk ik dat je het probleem vanzelf wel ziet

of klikken jullie hier ook niet zomaar even op links? >:)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Je hebt een grote tabel gemaakt met daarin iframes? Waarom maak je dan niet een gewone frameset? Ik gebruik toch ook geen camera om vlees mee te snijden, dus waarom tabellen gebruiken om frames te positioneren? Nog beter is trouwens een frameloze pagina, maar een frameset is in jouw geval handiger om mee te beginnen.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal ns even onderzoek doen

André bedankt!!!
*maar weet je stiekem toch wat het probleem is met mn witte lijn*

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit is echt een hele knullige fout die je zelf had moeten ontdekken!!! De fout zit hem in inhoud.jpg. Daar zit een lijn in van 1 pixel breed.

Ik wil je trouwens adviseren om even een basiscursus html te doen. En te stoppen met het gebruik van Frontpage. Op deze manier wordt 't een zooitje. Iframes in tabellen, dat is gewoon heilschennis!!!
Pagina: 1