Ik ben nu steeds een poging aan het wagen om een .gifje te maken met een knop waarin het woord ENTER langzaam naar boven komt en weer verdwijnt. daar heb ik nu 20 plaatjes van en die moeten achter elkaar komen. maar het lukt me niet. ik heb het programma Banner Maker Pro maar daarin verkracht dat programma de kwaliteit van het plaatje per frame. Not Done dus... in imageready snap ik er geen zak van en andere banner progjes doen hetzelfde als het eerste.
als ik in fotosoep 1 afbeelding van de toekomstige gif open, en wil transporteren naar imageready zegt hij dat ik eerst moet omschakelen naar rbg kleuren? wtf.. hij staat op kleur... in imageready snap ik niet hoe je op elke layer een nieuwe afbeelding krijgt (ook niet in PS) en ook niet hoe je ze in de frame krijgt.
de tutorials op google en sites gaan er allemaal vanuit dat je al weet hoe dat moet en ik kan er geen zak van...
anyone?
als ik in fotosoep 1 afbeelding van de toekomstige gif open, en wil transporteren naar imageready zegt hij dat ik eerst moet omschakelen naar rbg kleuren? wtf.. hij staat op kleur... in imageready snap ik niet hoe je op elke layer een nieuwe afbeelding krijgt (ook niet in PS) en ook niet hoe je ze in de frame krijgt.
de tutorials op google en sites gaan er allemaal vanuit dat je al weet hoe dat moet en ik kan er geen zak van...
anyone?