Tijdens het scannen van enkele bestanden wil ik een dialogbox met de naam van het bestand en een progressbar er in laten zien.
De window zelf wordt niet getoond, de controls er in wel en die worden ook geupdate. Op de Annuleren knop drukken, die ook in de dialogbox staat, gaat echter niet (hij drukt niet in).
Ik vermoed dat het programma te druk bezig is met scannen om het venster op het scherm te krijgen en de Annuleren-knop af te handelen. Hoe los ik dit op?
C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| BOOL Progress_Create() { if (IsWindow(hWndProgress)) return FALSE; hWndProgress=CreateDialog(hInst, MAKEINTRESOURCE(IDD_PROGRESS), hWndMain, (DLGPROC)ProgressProc); ShowWindow(hWndProgress, SW_SHOW); // Ik heb het volgende al geprobeerd: WaitMessage(); UpdateWindow(hWndProgress); Sleep(100); return (hWndProgress!=NULL); } |
De window zelf wordt niet getoond, de controls er in wel en die worden ook geupdate. Op de Annuleren knop drukken, die ook in de dialogbox staat, gaat echter niet (hij drukt niet in).
Ik vermoed dat het programma te druk bezig is met scannen om het venster op het scherm te krijgen en de Annuleren-knop af te handelen. Hoe los ik dit op?