N.a.v.
Nu vraag ik me toch af...is het voor een zakelijke klant niet veel fijner om altijd een speciale business winkel te bezoeken?
Voorbeeldje:
Een schildersbedrijf met 6 winterschilders (
) (MKB) is volgens mij niet meer geholpen met zo'n hotemetoot-in-pak-accountmanager. Tijd voor zo'n persoon maken is al moeilijk in een klein bedrijf, laat staan dat er voldoende tijd is om "een op maat gemaakt advies" af te wachten.
Echter, aan de andere kant is wachten in een drukke "gewone" winkel ook niet prettig voor de schilder tussen klus 4 en 5...en al helemaal niet als er voor je twee 80+'ers ALLES willen weten over opwaarderen in Benidorm
Kortom, wat is jullie mening over het bestaansrecht van aparte business winkels van telecomproviders?
Wat hier niet in staat, maar dus wel gebeurt is: alle Business Points van Vodafone zijn begin dit jaar gesloten.Vodafone vernieuwt verkooporganisatie
Vodafone heeft haar verkooporganisatie vernieuwd. Zo wordt het aantal Vodafone City Point vestigingen uitgebreid en de verkoop van producten en diensten wordt beter afgestemd op de specifieke wensen van verschillende klanten. Verder breidt Vodafone het aantal accountmanagers voor het midden- en kleinbedrijf uit en krijgen alle bedrijven een persoonlijkere benadering voor hun mobiele communicatiebehoeften en een op maat gemaakt advies. De vernieuwde verkoopstrategie van Vodafone voor zakelijke klanten en consumenten moet in 2006 geheel ingevoerd.
Nu vraag ik me toch af...is het voor een zakelijke klant niet veel fijner om altijd een speciale business winkel te bezoeken?
Voorbeeldje:
Een schildersbedrijf met 6 winterschilders (
Echter, aan de andere kant is wachten in een drukke "gewone" winkel ook niet prettig voor de schilder tussen klus 4 en 5...en al helemaal niet als er voor je twee 80+'ers ALLES willen weten over opwaarderen in Benidorm
Kortom, wat is jullie mening over het bestaansrecht van aparte business winkels van telecomproviders?
[ Voor 6% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 16-02-2005 22:16 ]