Kijk is naar dat GoT poppetje op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/100496

edit:
(IE 5.50.4522.1800 / Win2000)
(IE 5.50.4522.1800 / Win2000)

Advanced sheep-counting strategies
Tuurlijk is dit bugje snel opgelost, gewoon je IE font op Small(klein) zettenOp maandag 08 januari 2001 13:46 schreef msturm10 het volgende:
Minibugjes schijnen ze hier niet te kennen.. Het voordeel van een eigenontwikkeld forum zou zijn dat de bugs snel opgelost kunnen worden () ik heb er nog niet veel van gemerkt. Volgens mij werden in het 'oude' UBB bugs sneller gefixed. En volgens mij is deze bug super simpel op te lossen (evenals 90% van de andere gemelde bugs) maar dat kan schijnbaar niet..
Weet ik, maar toch kom ik (zie bovenstaand).Damn.. je HOEFT hier niet te komen ....
je bedoelt waarschijnlijk CTRL+ScrollWheel, maar dan zijn de andere lettertjes ook zo kleinof [Shift + ScrollWheel])
Het forum wordt gemaakt door Android (Arjen en Jorma), daar hebben we een onderhoudscontract mee. Ik ga niet zomaar in andermans code wroeten.Volgens mij zijn er binnen de tweakers crew wel meer php'ers. Ik kan me voorstellen dat het onderhouden van zo'n site gewoon veel tijd kost, dus waarom niet de taken verdelen?
Mij hoor je ook niet over t.net. Ik vind dat nieuwe features, bugs en al meestal snel worden opgelost. Maar, nogmaals, wat ik dus niet snap, waarom dat dus ook niet op het forum zo is. En grote bugs/features kost natuurlijk veel tijd. Maar van die kleine dingetjes kunnen volgens mij wel tussendoor zonder een major update met versienummer verhoging.Ik probeer bugs op t.net zo snel mogelijk te fixen als dat snel mogelijk is. Grote bugs/wijzigingen/nieuwe features e.d. kosten tijd.
chaosproductions.dhs.org/forum/Op maandag 08 januari 2001 13:52 schreef Femme het volgende:
Dan ga je toch lekker met Onno en zijn vriendjes zelf een forum bouwen?
Verwijderd
Omdat die bug in UBB ook al zat is dat de rede om hem hier ook maar in te laten zitten ofzo???Op maandag 08 januari 2001 15:06 schreef Arjen het volgende:
Dit probleem doet zich voor als het subject van een thread te lang is, dit kevertje was ook al in UBB van de partij. De titel afbreken op een x aantal tekens is een optie.
Nee, dat zeg ik niet. Het is geen mooi gezicht, maar niet onwerkbaar ofzo. Vandaar dat er nog niets aan gedaan is (wat niet zegt dat er niets aan gedaan gaat worden...).Op maandag 08 januari 2001 15:26 schreef fkooman het volgende:
Omdat die bug in UBB ook al zat is dat de rede om hem hier ook maar in te laten zitten ofzo???
[..]
Ik denk dat dat het makkelijkst is.. hoef je ook geen topics af te kappen (want dan moet je ook weer iets verzinnen om ze ergens wel volledig weer te geven) en het is bijna geen programmeer werk lijkt me.Er zou ook gewoon een background in die cell van de tabel kunnen komen en dan valign=toip voor het plaatje.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq