Minibugje???

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Kijk is naar dat GoT poppetje op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/100496

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heijtel/tweakers/jaja.jpg

edit:

(IE 5.50.4522.1800 / Win2000)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Komt dacht ik omdat de topic titel op 2 regels staat... En dan krijg je dat dus ;)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Is al een heel oud bugje. ik heb dit vaker gezien.

Advanced sheep-counting strategies

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Minibugjes schijnen ze hier niet te kennen.. Het voordeel van een eigenontwikkeld forum zou zijn dat de bugs snel opgelost kunnen worden (:?) ik heb er nog niet veel van gemerkt. Volgens mij werden in het 'oude' UBB bugs sneller gefixed. En volgens mij is deze bug super simpel op te lossen (evenals 90% van de andere gemelde bugs) maar dat kan schijnbaar niet..

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:39

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dan ga je toch lekker met Onno en zijn vriendjes zelf een forum bouwen?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Damn.. je HOEFT hier niet te komen ....

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:58
Op maandag 08 januari 2001 13:46 schreef msturm10 het volgende:
Minibugjes schijnen ze hier niet te kennen.. Het voordeel van een eigenontwikkeld forum zou zijn dat de bugs snel opgelost kunnen worden (:?) ik heb er nog niet veel van gemerkt. Volgens mij werden in het 'oude' UBB bugs sneller gefixed. En volgens mij is deze bug super simpel op te lossen (evenals 90% van de andere gemelde bugs) maar dat kan schijnbaar niet..
Tuurlijk is dit bugje snel opgelost, gewoon je IE font op Small(klein) zetten ;) (of [Ctrl + ScrollWheel])

Edit: Shift moest Ctrl zijn |:(

• Martin Sturm
Het forum over het algemeen functoineerd wel goed, en ik kom hier omdat ik de topics wel goed vin (soms..).

Enne ik wil zelf wel een forum bouwen (heb ik al es gedaan trouwens), maar dat onderhouden heb ik niet zoveel zin in >:).
Damn.. je HOEFT hier niet te komen ....
Weet ik, maar toch kom ik (zie bovenstaand).

Maar wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik niet snap dat maar 1 persoon het forum kan aanpassen (dat kan arjen toch alleen?). Volgens mij zijn er binnen de tweakers crew wel meer php'ers. Ik kan me voorstellen dat het onderhouden van zo'n site gewoon veel tijd kost, dus waarom niet de taken verdelen?

En zoveel klaag ik niet (zeker niet vergeleken met andere personen hier..., check maar na als je het niet gelooft) dus 1 keer per jaar mag toch wel?
of [Shift + ScrollWheel])
je bedoelt waarschijnlijk CTRL+ScrollWheel, maar dan zijn de andere lettertjes ook zo klein :P

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik probeer bugs op t.net zo snel mogelijk te fixen als dat snel mogelijk is. Grote bugs/wijzigingen/nieuwe features e.d. kosten tijd. Aangezien ik niet de hele dag alleen maar kan scripten hebben sommige dingen wat tijd nodig.

Momenteel ben ik bezig met een major nieuwe feature voor t.net die erg ass-kickend gaat worden (product info = spec database, product info, terminologie encyclopedie, product survey, overclocking survey en dat alles ook nog eens hevig aan elkaar gelinkt zodat je bijv. een Socket 370 moederplank bij een Socket 370 proc kunt zoeken of een verzameling Socket A mobo's met elkaar kunt vergelijken (specs, kwaliteitsbeoordelingen van bezoekers enz.)).

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Volgens mij zijn er binnen de tweakers crew wel meer php'ers. Ik kan me voorstellen dat het onderhouden van zo'n site gewoon veel tijd kost, dus waarom niet de taken verdelen?
Het forum wordt gemaakt door Android (Arjen en Jorma), daar hebben we een onderhoudscontract mee. Ik ga niet zomaar in andermans code wroeten.

• Martin Sturm
Ik probeer bugs op t.net zo snel mogelijk te fixen als dat snel mogelijk is. Grote bugs/wijzigingen/nieuwe features e.d. kosten tijd.
Mij hoor je ook niet over t.net. Ik vind dat nieuwe features, bugs en al meestal snel worden opgelost. Maar, nogmaals, wat ik dus niet snap, waarom dat dus ook niet op het forum zo is. En grote bugs/features kost natuurlijk veel tijd. Maar van die kleine dingetjes kunnen volgens mij wel tussendoor zonder een major update met versienummer verhoging.

En ik vind de t.net site gewoon goed, en 1 van de weinig plaatsen waar de php/mysql mogelijkheden zo uitgebreid worden benut. :Y)

edit:

Oeps.. die laatste was er net nog niet. Maar dat geeft dus antwoord op mijn vraag. Ik laat mijn post maar staan, voor de volledigheid :). Thanx

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Dit probleem doet zich voor als het subject van een thread te lang is, dit kevertje was ook al in UBB van de partij. De titel afbreken op een x aantal tekens is een optie.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op maandag 08 januari 2001 13:52 schreef Femme het volgende:
Dan ga je toch lekker met Onno en zijn vriendjes zelf een forum bouwen?
chaosproductions.dhs.org/forum/

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 15:06 schreef Arjen het volgende:
Dit probleem doet zich voor als het subject van een thread te lang is, dit kevertje was ook al in UBB van de partij. De titel afbreken op een x aantal tekens is een optie.
Omdat die bug in UBB ook al zat is dat de rede om hem hier ook maar in te laten zitten ofzo???

Maargoed, ik heb wel een ideetje voor een mogelijke oplossing...gewoon de titel na een bepaald aantal tekens afkappen en dan [...] erachter zetten ofzo...en dan in de balk eronder wel gewoon de volledige titel zetten. Andere oplossing is om de table waarin het poppetje staat anders te maken dat het niet uitmaakt over hoeveel regels de topic uitgesmeerd is...

• Arjen
Op maandag 08 januari 2001 15:26 schreef fkooman het volgende:

Omdat die bug in UBB ook al zat is dat de rede om hem hier ook maar in te laten zitten ofzo???
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Het is geen mooi gezicht, maar niet onwerkbaar ofzo. Vandaar dat er nog niets aan gedaan is (wat niet zegt dat er niets aan gedaan gaat worden...).

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Of met CSS de hoogte van die regel vast zetten en een nospan tag er omheen, niet dat het er echt mooi uit ziet :)
Je kan ook de font grootte verkleinen als de titel te lang word..

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er zou ook gewoon een background in die cell van de tabel kunnen komen en dan valign=toip voor het plaatje.

• Martin Sturm
Er zou ook gewoon een background in die cell van de tabel kunnen komen en dan valign=toip voor het plaatje.
Ik denk dat dat het makkelijkst is.. hoef je ook geen topics af te kappen (want dan moet je ook weer iets verzinnen om ze ergens wel volledig weer te geven) en het is bijna geen programmeer werk lijkt me.

Dus daar zijn we uit (8> :)

(edit: smilies gingen niet goed :( )

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
en die smiles in een vierkantje, is dat ook een bug of ligt dat aan mij. Als ik bijv. iemands verhaal met een smiley op het eind quote en ik typ mijn verhaal er achteraan dan wordt het 1 grote link (verhaal + quote) en komen de smiles in een zwart vierkantje te staan:?

• Arjen
Is bugje ja..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.