☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Je kan eens met Scanpst.exe aan de slag (zit standaard bij Outlook) of anders een third party tool (bv met OnTrack datarecovery tools) om te kijken of dat wat helpt. Scanpst.exe probeert hierbij de bestaande PST te fixen terwijl OnTrack een nieuwe (gefixte) kopie van de PST aanmaakt zodat je 2 versies van het bestand overhoudt.
Verder zouden PST's tot en met 1.9GB geen probleem moeten zijn, daarboven worden ze onstabiel.
Verder zouden PST's tot en met 1.9GB geen probleem moeten zijn, daarboven worden ze onstabiel.
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Bestanden met persoonlijke mappen (PST-bestanden) hebben in Microsoft Office Outlook 2003 zowel een andere indeling als een hogere groottelimiet voor mappen dan de PST-bestanden in eerdere versies van Microsoft Outlook. In Outlook 2002 en lager hebben de PST-bestanden de ANSI-indeling (American National Standards Institute) en is de groottelimiet voor mappen 2 GB (gigabytes).Marzman schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:22:
Kan het liggen aan de grote van het pst-bestand van Outlook? Dat was toen de problemen ontstonden net iets groter dan 1 GB (ik dacht zelf dat Windows geen problemen had met bestanden tot 2 GB?).
In Outlook 2003 hebben PST-bestanden standaard de UNICODE-indeling en geldt voor de mappen een groottelimiet van 20 GB. Outlook 2003 ondersteunt zowel de UNICODE- als de ANSI-indeling, maar eerdere versies van Outlook ondersteunen de UNICODE-indeling niet en hebben een lagere groottelimiet voor mappen.
Dit vond ik nog op de volgende site:
A personal store (pst) file is an Outlook data storage file, not an Exchange data storage file. The 2GB size limit on .pst files is in all versions of Outlook (and the Exchange client) prior to Outlook 2003; in other words, Outlook 2002 (sometimes referred to as Outlook XP) and earlier have a max size of 2GB for the personal store file.
Microsoft Office Outlook 2003 no longer has this limit and offers a theoretical limit of 33 Terabytes. Other changes have been made to the .pst and offline store (OST) architecture in Outlook, as well. For example, the old format had a limit of 64,000 items per folder whereas the new format supports unlimited items. Finally, the old format uses ANSI to store data whereas the Outlook 2003 .pst data is stored in UNICODE.
33 Terabytes mail heb ik voorlopig nog niet
Ik heb het bestand verkleind door wat grote mails te verwijderen en de persoonlijke mappen te comprimeren. Omdat het probleem nog steeds opdook ben ik maar gebruik gaan maken van het archiveren van oudere mails naar een ander bestand. Maar ook met een pst-bestand van 380 Mb bleef het verschijnsel zich voordoen.
Scanpst.exe vond fouten en heeft deze hersteld. Ik ben benieuwd
Scanpst.exe vond fouten en heeft deze hersteld. Ik ben benieuwd
/▌
Het is al weer twee jaar geleden, maar ja het was daarmee opgelostVerwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:10:
en heeft dat het probleem opgelost?
/▌
Pagina: 1