Ik heb dit probleem nu al een flinke tijd en ik wordt er behoorlijk zat van. Erg vaak als ik iets wil branden loopt het brandproces gewoon helemaal vast bij de lead in. Dit is bij verschillende media zo, en ook bij veel verschillende brandprogramma's, en het maakt ook niet uit of ik een iso brand of gewoon een normale compilatie. Het is bij dvd's en cd's.
Ik heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken, ik kan me herinneren dat ik laatst wel nog enkele dvd's normaal heb kunnen branden. Nu wil dat dus ook niet. Ik heb net een andere firmware erop gezet, die van herrie, maar ook dit helpt niet. In windows wordt de brander gewoon herkent en in verschillende brandprogjes waaronder nero ook gewoon. Het wissen van een rw werkt wel.
Wat kan dit probleem zijn? Alvast bedankt!
Ik heb er nog geen patroon in kunnen ontdekken, ik kan me herinneren dat ik laatst wel nog enkele dvd's normaal heb kunnen branden. Nu wil dat dus ook niet. Ik heb net een andere firmware erop gezet, die van herrie, maar ook dit helpt niet. In windows wordt de brander gewoon herkent en in verschillende brandprogjes waaronder nero ook gewoon. Het wissen van een rw werkt wel.
Wat kan dit probleem zijn? Alvast bedankt!