Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 13:12
Goedenavond,

Ik heb deze middag een bluetooth apparaatje voor m'n computer gekocht, en deze meteen geinstalleerd. Ook even uitgeprobeerd door een bestand naar mijn mobiel te versturen, en dit ging allemaal met succes. Totdat ik weer op internet wilde komen, en ik geen website meer te zien kreeg.

Na een boot kreeg ik meteen de melding 'interne fout 413' iets over dat 'de mRouter geen toegangspunt kan maken'. Nu heb 2 computers op een router aangesloten (die aangeeft dat alles het doet) en op de andere computer doet internet het wel.

Het ligt dus waarschijnlijk aan de bluetooth soft-/hardware, maar ik heb geen idee hoe ik dit kan verhelpen?

Heeft een idee of hier ook ervaring mee?

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

Verwijderd

Volgens mij, als ik me t goed herinner, denkt je pc nu dat je internetverbinding over je bluetooth stikkie gaat ipv je nic.

Je moet dat even veranderen in je BT instellingen, als t goed is moet je even Netwerktoegang uitzetten (als ik t me goed herinner)

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 13:12
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:38:
Volgens mij, als ik me t goed herinner, denkt je pc nu dat je internetverbinding over je bluetooth stikkie gaat ipv je nic.

Je moet dat even veranderen in je BT instellingen, als t goed is moet je even Netwerktoegang uitzetten (als ik t me goed herinner)
Hm, dat zou goed kunnen ja.. De computer is ook steeds bezig met een programma'tje 'mRouterRuntime.exe' daardoor flipt hij lichtelijk.

Ik ben nu bezig met de Bluetooth wat toegang te ontzeggen.

[Update]
Ik heb zojuist de software gedeinstalleerd, en nu krijg ik ook geen foutmeldigen e.d. meer, maar interet doet het nog steeds niet. Terwijl de LAN-verbindig aanstaat etc.

Ik tast in het duister..

[Update 2]
Inmiddels systeemherstel gedaan, internet doet het weer... maar de bluetooth uiteraard niet..

[ Voor 26% gewijzigd door Koeniepoenie op 16-02-2005 21:32 ]

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337