Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] forum @ 800px -> pre blok valt buiten layout

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Ik heb het forum ingesteld op 800px via de voorkeuren. Echter als er een breedt pre-blok is dan valt hij buiten de layout. "In/uitklap codeblokken uitschakelen" staat niet aan, dus zodra ik op het driehoekje klik klapt hij mooi open, dus dat is het probleem niet :P

dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld 

De code blokken hebben er geen "last" van:
code:
1
dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld dit is een voorbeeld

Plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
Afbeeldingslocatie: http://michael.erkens.info/got/bug_pre_layout.png

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041107 Firefox/1.0

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Nu we het toch over pre hebben, dat driehoekje ziet er een beetje raar uit zonder text, imo, daar ms "pre" neerzetten? En ik vond het vroeger wel handig om een "code woord" in pre te zetten, sprong dat er uit, nu dat pre een heel blok geeft, kan dat niet meer, zou een alternatief mogelijk zijn?

DM!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

ah, foutje in de CSS :)
lokaal fixed :)

eventueel een woordje erbij en/of alternatieven ga ik over nadenken als ik weer met de RML bezig ga - er komen sowieso wel bepaalde mogelijkheden bij :)

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 16-02-2005 23:15 ]

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.