Toon posts:

oordopjes MET halssnoer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen, mijn oordopjes van mij I-bead zijn vanmiddag kapot gegaan. Nu zat ik op google te zoeken, en kom dan bijv. bij mp3man.nl, maar deze verkoopt geen oordopjes met halssnoer. Verder zoeken brengt mij ook niks..

Weet iemand een goeie site?

Bedankt

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:58

Rudedadude

Maybe we were born to run

Wat zijn goede oordopjes? Deel 4

Zoek hier eens in rond. bovendien snap ik niet helemaal wat je bedoelt. Wat betreft dopjes met ongelijk snoer kan ik je de Sony ex71 LP aanbevelen

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

Hij bedoelt vast dat-ie zijn mp3 speler aan zijn nek kan hangen, waarna hij ook nog zonder gez**k zijn oordopjes uit en in kan doen zonder dat-ie ze bij zn knieën vandaan moet vissen (heb ik op dit moment :r )

Dus zeg maar neckstrap en koptelefoon in één.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
headhunternl schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:40:
Hij bedoelt vast dat-ie zijn mp3 speler aan zijn nek kan hangen, waarna hij ook nog zonder gez**k zijn oordopjes uit en in kan doen zonder dat-ie ze bij zn knieën vandaan moet vissen (heb ik op dit moment :r )

Dus zeg maar neckstrap en koptelefoon in één.
precies, dat bedoel ik! Nu is er via die link van neckstrap weinig boeiends te vinden...
Ik lees in het oordopjes topic dat dus deze MET halssnoer of neckstrap moeilijk te krijgen zijn? Mooi is dat..

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ok...
ik kwam dus laatst een reclamekrantje tegen... ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.expert.nl/files/images/Lenco%20hoofdtelefoon_l.jpg
LENCO MP3 hoofdtelefoon
Bij inlevering van deze bon betaalt u voor deze LENCO MP3-hoofdtelefoon slechts

€ 3,75

[spam :X ] http://www.expert.nl/?Pag...25%2F2004+13%3A00%3A00+AM [/spam]

Verwijderd

Topicstarter
willy1986 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 20:07:
ok...
ik kwam dus laatst een reclamekrantje tegen... ;)

[afbeelding]
LENCO MP3 hoofdtelefoon
Bij inlevering van deze bon betaalt u voor deze LENCO MP3-hoofdtelefoon slechts

€ 3,75

[spam :X ] http://www.expert.nl/?Pag...25%2F2004+13%3A00%3A00+AM [/spam]
Kijk, nu komen we ergens :P
Alleen lijkt me dit niet echt wat dat langer dan een week meegaat... Er is toch wel een site ofzo waar je zat van die setjes ( goeie ) kan kiezen :?

• Tarmelane
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02-2024
Die dingen zien er sowieso niet zo stevig uit, die van mijn (PB) mp3 speler zijn waren na een week ook al kapot.

[ Voor 6% gewijzigd door Tarmelane op 17-02-2005 18:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Tarmelane schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:04:
Die dingen zien er sowieso niet zo stevig uit, die van mijn (PB) mp3 speler zijn waren na een week ook al kapot.
..en inderdaad. Voor die 3,75 dacht ik het wel ff te proberen, maar ik heb ze alweer weggeflikkerd. Wat een gare dingen. Geluid moet je voluit zetten, en dan hoor je bij wijze van spreken nog niks. En dan over de bass.. Die is er dus niet eens. Je hoort een beetje slap getik, dat dan zogenaamd de bass moet zijn..

Waarom heeft sennheiser geen halssnoer???!!@!@!
Pagina: 1