Toon posts:

[MSN] Chatlogs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude chatlogs van msn in XML-formaat kan ik niet meer openen, ik krijg namelijk deze melding:

The XML page cannot be displayed
Cannot view XML input using XSL style sheet. Please correct the error and then click the Refresh button, or try again later.

Is er een manier om dit te corrigiren, of liever nog, een manier om deze xml logs te converteren naar een overzichtelijke chatlog (ala mIRC) in bijv. .TXT formaat?

n.b. in het verleden was het me wel gelukt, dan was er een button bij de properties van het bestand zodat je de beveiliging kon weghalen ofzo.. ik ben nu ook admin maar zie de button niet.

Verwijderd

Beveiligde XML?
Lijk gewoon op een parse error.
Waarmee open je het bestand, en waarmee deed je dat eerst?(als dat veranderd is)
Kijk eens in notepad of het niet erg misvromd is.
Je kan logs in msn trouwens ook gewoon standaard in txt of rtf opslaan (of kon).

Verwijderd

Topicstarter
Ik open het bestand met Internet Explorer (zoals gebruikelijk met msn logs).. ik kan het wel openen met Notepad maar dat is echt een ramp.. niet te lezen...

Verwijderd

dat het in noodpad een warboel is dat hoort.

maar heb je in dezelfde directory ook MessageLog.xsl aanwezig is. deze is vereist als t'goed is

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 19:37:
dat het in noodpad een warboel is dat hoort.

maar heb je in dezelfde directory ook MessageLog.xsl aanwezig is. deze is vereist als t'goed is
Je hebt gelijk! Nu ik deze gekopierd heb in de map doet ie het wel.

Thanx.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 19:45 ]