Ik heb nu een MSi k8n neo2 en heb daar windows op geinstalleerd. Alles gaat goed totdat ik hem wil afsluiten. Nadat windows af gaat slutien komt er een piep dan ff niks en dan weer piep en dan weer niks enz. En als ik vervolgens de pc aanzet doet hij het gewoon weer. Die piepjes blijven alleen komen tijdens afsluiten
Nu heb ik geen idee waar dit aan kan lliggen. D8 zelf mischien aan het geheugen maar zijn er msichien meer mensen met dit probleem? En zo ja waar kan of ligt dit dan aan?
Athlon 64 3200+ (939)
MSI K8N NEO2
Corsair 2x512 ddr400
X800 pro
maxtor 160gb SATA
Audigy 2 RS
Zalman 400 Watt voeding
Windows XP SP2
Edit
Laat maar heb uiteindelijk toch het probleem kunnen vinden. Bleek dat ze in de winkel de geheugen modules in sloten 1 en 3 hadden gedaan en daardoor liep het geheugen op 333mhz en single channel. Dus uiteindelijk na boekje lezen wist ik dat je dus niet die combi moest doen dus heb ik ze in slot 1 en 2 gedaan en alles werkte prima zonder piepjes
Nu heb ik geen idee waar dit aan kan lliggen. D8 zelf mischien aan het geheugen maar zijn er msichien meer mensen met dit probleem? En zo ja waar kan of ligt dit dan aan?
Athlon 64 3200+ (939)
MSI K8N NEO2
Corsair 2x512 ddr400
X800 pro
maxtor 160gb SATA
Audigy 2 RS
Zalman 400 Watt voeding
Windows XP SP2
Edit
Laat maar heb uiteindelijk toch het probleem kunnen vinden. Bleek dat ze in de winkel de geheugen modules in sloten 1 en 3 hadden gedaan en daardoor liep het geheugen op 333mhz en single channel. Dus uiteindelijk na boekje lezen wist ik dat je dus niet die combi moest doen dus heb ik ze in slot 1 en 2 gedaan en alles werkte prima zonder piepjes
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 09:32 ]