[MCE 2005] Playlist in een playlist

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-03 10:18
Halloooo,

ik probeer dus iets voor elkaar te krijgen wat ik niet echt voor elkaar krijg; een playlist in een playlist in media center.

als ik nu al mijn cd's (mp3's) een aparte afspeellijst moet geven, blijf ik straks scrollen om een goede cd te vinden. nu wil ik dus een categorie playlist maken, waarbij die playlist ook weer onderverdeeld is in andere playlists.

het lut niet echt,,,, heluuuup :)

greetz,

Crypter

Etuuuuuh!

• CRpt3r55
niemand?

Etuuuuuh!

Verwijderd

bij mijn weten is een playlist in een playlist niet mogelijk maar volgens mij heb je dat helemaal niet nodig"

all songs -> dan speelt hij al je muziek af. eventueel geshuffled

albums - > per CD afspelen

Neem trouwens ook eens de tijd om uitgebreid Windows Media Player 10 te verkennen en de mogelijkhden daarvan om (auto)playlists te maken (rechtermuisknop op auto-playlists - > new) , die zijn erg uitgebreid (bv playlists op basis van rating, decennium. keyword , van alles) en WMP zit achter MCE. Misschien kun je daarmee wel bewerkstelligen wat je wil.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Met de media-library alles op artiest ordenen geen mogelijkheid idd ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• CRpt3r55
ja dat kan allemaal wel... ik heb ook wel gekeken, maar dat is niet echt wat ik bedoel.... ik wil graag bv "seventies" playlist met daarin allerlei cd's met 70's muziek. dat is alles. en dan is het ook de bedoeling dat media center dat op een goede manier ziet.

Crypter

Etuuuuuh!

Verwijderd

Crypter schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:38:
ja dat kan allemaal wel... ik heb ook wel gekeken, maar dat is niet echt wat ik bedoel.... ik wil graag bv "seventies" playlist met daarin allerlei cd's met 70's muziek. dat is alles. en dan is het ook de bedoeling dat media center dat op een goede manier ziet.

Crypter
dat kan nu juist met auto-playlists kijk er eens naar in WMP. Als je er eentje hebt gemaakt kun je er vanuit MCE bij. Echter je moet er zelf voor zorgen dat al je tags (incl jaartallen) kloppen
Pagina: 1