Vaag computer probleem: PC gaat pas na aantal keer aan

Pagina: 1
Acties:

• Mediax
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-11-2025
Ik probeerde vanochtend mijn computer aan te zetten, maar pas na 5 keer de aanknop te hebben ingedrukt gaat hij aan.. Ik zit ongeveer een kwartiertje achter de computer, en daarna liep hij vast en sloeg hij uit. Daarna weer vaak op de powerknop moeten drukken voordat hij pas aanging, 5 minuten later viel hij weer uit. Half uurtje later weer geprobeerd, ging bij de startup al gelijk uit.. Ik heb toen gekeken naar de fans, maar die draaien allemaal nog (geen hitteprobleem dus).
Ook de eerste toen ik in windows was hoorde ik, net voordat hij vastliep, een vaag geluid door m'n speakers. Zo'n geluid als van elektrische schokjes, heel vaag iig..
Wat kan dit zijn?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 13:57

janklp

FortyTwo Capital

Voeding stuk of instabiel misschien.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Januszjes schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:57:
...of korsluiting.

Kijk of er fysieke schade te zien is aan al je onderdelen, zoals brandplekken of lekkende elco's.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Mediax
Januszjes schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 17:57:
Hmm raar dat nu opeens de voeding kapotgaat dan, maar ik zal ff gaan kijken naar brandplekken..

• Mediax
Maar dan zou ik de computer toch niet meer aan kunnen zetten, na 1 keer een kortsluiting ?