3 dagen terug heb ik eindelijk de gok eens gewaagd om Linux (SUSE 9.2) te gaan installeren. Alles werkt momenteel prima, alleen het geluid werkt niet. Alleen in de control panel krijg ik nu geluid als ik test doe. Ook heb ik 1x wel geluid gehad in XMMS, maar dit krijg ik nu niet meer voor elkaar. Ik ben dus nog een linux noob, maar heb wel informatie gezocht. Echter ik heb niets gevonden wat het dus oplost.
Soundcards: Asus A7n8x-x onboard sound (herkend als nforce2 AC97 Audio Controller (MCP))
en een Hercules Gamesurround Fortissimo III
Dus iemand die mij hiermee kan helpen?
Ik wil trouwens gewoon kunnen kiezen welke kaart ik gebruik, ik wissel nog eens van kaart, ivm wissel tussen speakers - headset / line out naar mengpaneel
(Nee de kabels wisselen is geen optie, de pc is egt geheel onbereikbaar in t donkere hoekje onder mn bureau...)
Soundcards: Asus A7n8x-x onboard sound (herkend als nforce2 AC97 Audio Controller (MCP))
en een Hercules Gamesurround Fortissimo III
Dus iemand die mij hiermee kan helpen?
Ik wil trouwens gewoon kunnen kiezen welke kaart ik gebruik, ik wissel nog eens van kaart, ivm wissel tussen speakers - headset / line out naar mengpaneel
(Nee de kabels wisselen is geen optie, de pc is egt geheel onbereikbaar in t donkere hoekje onder mn bureau...)
prutsert