Toon posts:

exploder.exe fout

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zit met een probleem van het moment dat ik op mijn hdd in een map ga krijg ik de foutmelding exploder.exe is een fout opgetreden en word afgesloten dit gebeurd elke keer weer.
begin dit ferm ambetand te vinden heb pas juist een format achter de rug zou er iets misgelopen zijn bij de instalatie ? of is iets anders de oorzaak ?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Is het echt exploder.exe of explorer.exe? Welke versie van Windows gebruik je? Is deze ook up-to-date? :)

Signature

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Als het echt "exploder.exe" is lijkt me dat niet helemaal normaal, dat ruikt wat dubieus ;)

Weet je zeker dat het niet "explorer.exe" is?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12-2025
Als je een melding krijgt over exploDer.exe zou ik eens een virusscanner proberen.
Als het over exploRer.exe gaat, zie ^^

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Scan exploder.exe met op virussen of spyware; dat bestand hoort namelijk niet te bestaan op je systeem :) Mocht dat niet de preciese naam van het bestand / proces zijn dan kun je wellicht even dit door lezen; zodat je topics in het vervolg wel voldoen: Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic en Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart :) Welk OS run je bijvoorbeeld; en wat is de precieze foutmelding?

Open even een nieuw topic dat wel voldoet aan bovengenoemde eisen; en vertel ook even wat je zelf al gezocht en gevonden hebt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Spider.007 op 16-02-2005 17:06 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.