Toon posts:

Versatel of een andere aanbieder?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in een huis met 7 medestudenten. We hebben op dit moment ADSL via XS4all en dit gaat over een vast KPN-lijn waar we ook nog eens abbo kosten voor betalen. We betalen op het moment 133 euro per maand voor internet en telefoon. Maar we gebruiken die telefoon nooit, maar we willen hem wel behouden maar dan alleen voor ingaande gesprekken. Is een aanbieder als versatel dan een aanrader? De snelheid van ons Adsl is 1024 kb/s download, dat is dus niet eens zo veel ook!
Heeft iemand een tip voor mij hoe wij de beste en goedkoopste provider kunnen vinden?!

Alvast bedankt en Groet Barink 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:12

zomertje

Barisax knorretje

Ik denk dat je niet op de juiste plek zit. En ik vraag me af of een vergelijkbaar topic niet al eerder voorbij gekomen is.

Ofwel, lees de FAQ en gebruik de search.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:23

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Je kunt kijken het Internet & Telefonie ...
daar staan vast wel wat 'prijs-en-vergelijk'-threads, en eventueel kunnen er wat tips inde FAQ daar staan ...
bv Internet & Telefonie - policy en FAQ

Een eigen thread met die vraag opstarten is waarschijnlijk minder geslaagd ..
simpelweg omdat er voor die vragen genoeg prijsvergelijk-sites bestaan, en het vaak een kwestie is van wat persoonlijke afwegingen maken, die niemand anders voor je kan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door RM-rf op 16-02-2005 16:41 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Dit topic is gesloten.