Dubbel post score 0

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 17:22

Hendal.

Chocolate moose

Topicstarter
Deze post van me wordt gemodereerd op dubbelpost introductie ati r480 core 1 december met 540mhz klok

Dit komt vanwege deze reactie die voor me neergezet is van GH45T

Toch is er wel een degelijk verschil tussen die van hem en die van mij, mede door een sub reactie op die van hem van Rey Nemaattori

Het verschil is dat ik aangeef dat ATI dus ook een mogelijke SLI functie misschien gaat inbouwen, hierdoor zou je deze functies kunnen combineren en dat wordt in de post van GH45T niet aangegeven.

Ik weet dat het een beetje laat is maar ik zat toevallig door mijn oude postings heen te bladeren en toen viel het me op. ;)

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Hendal. schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 16:30:
Ik weet dat het een beetje laat is . . .
een 'beetje' laat?
donderdag 11 november 2004
Als je het niet heel erg vind laten we ouwe koeien zoveel mogelijk in de sloot liggen ;).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 17:22

Hendal.

Chocolate moose

Topicstarter
Oke oke beetje veel een heel veel te laat. :+ ( iig niet te snel gepost ;) )

Het ging mij meer om of het wel een dubbelpost is of niet en niet om het daadwerkelijk veranderen van de score.

[ Voor 32% gewijzigd door Hendal. op 16-02-2005 17:10 ]

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik heb weinig verstand van de materie maar volgens mij hebben jullie het allebei over varianten op veel-grafische-kaarten-per-PC - jij noemt "een soort SLI" terwijl hij over "multi-rendering" verhaalt.

Voor de oppervlakkige leek is het dus een dubbelpost, alleen het jargon is iets verschillend. Als je goed in de materie bent ingevoerd kan je ongetwijfeld het verschil tussen beide zien, maar als je dat niet bent en de post verandert daar niks aan dan mag je van mij zo'n post niet alleen op informatieve, maar ook op communicatieve kwaliteit afrekenen.

Hij staat wat mij betreft dus goed, sorry :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.