Toon posts:

Trend Micro - Hotfix

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb gisteren (15 februari) de patch 3 geïnstalleerd van Trend Micro OfficeScan 6.5. Deze patch is goed uitgevoerd op mijn server waar OfficeScan 6.5 is geïnstalleerd. Het grote probleem is nu, de nieuwe patch verspreidt zich niet naar de Clients. En ik heb die patch dringend nodig want we zitten met een vertraging bij het opstarten bij de clients. Heeft er iemand ook reeds dit probleem gehad of weet er hier iemand een oplossing voor. Alvast bedankt.

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

Bij je Reseller of Vendor een SRF maken en die naar trend op laten sturen.
Maar eerst je clients krijgen je patch.... maar je heb die patch nodig....

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

Verwijderd

Topicstarter
Thanks for the answering. But one little problem. We don't have a contract with a reseller. We never needed it. We have the right patch. Any other idees?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 12:53:
Thanks for the answering. But one little problem. We don't have a contract with a reseller. We never needed it. We have the right patch. Any other idees?
Contact the reseller you bought the product from ? If you have the patch, why don't you just apply it then?

Perhaps you could consider posting in Dutch next time, as Gathering of Tweakers is forum where we speak Dutch only :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Het mag ook in het Nederlands hoor ;)

Ik ken Trend verder niet maar denk toch even hardop mee:
- benader ondertussen Trend ook rechtstreeks. (En je reseller hoe dan ook proberen kan geen kwaad :P )
- krijg je op server of client nog errors in een logfile of in het event log?
- rechten staan goed?
- check of het, omdat het haast heeft, niet via bijv. een logonscript rechtstreeks kan in Windows
- welkom op GoT :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• vliegjong

vliegjong

Bump!

Contact opnemen met Trend Micro, Het beroemde SRF invullen en dan support verkrijgen... welk gedeelte begreep je niet... maar je heb het over een hotfix, hoe weet jij zo zeker dat het in een hotfix zit.
Vermeldt dan ook een KB artikel of een link

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel voor de moeite. Maar met arrogantie van "welk gedeelte begreep je niet", werk ik liever niet samen.

Toch bedankt voor de respons

• vliegjong

vliegjong

Bump!

Daar heeft het niks mee te maken, maar Vendor policy is dat Hotfixes en meer (patches en pvt Builds) alleen maar vanuit de Vendor mogen worden verstrekt. Deze kan je halen met geldig contract van TM.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geldige patch. Rechtstreeks van de site van Trend Micro, nl osce65-patch3-win.exe. Deze is geïnstalleerd op de server waarop Officescan 6.5 is geïnstalleerd. Bij andere hotfixen was er een automatische deploy naar de clients. Maar nu niet!!!!!
Pagina: 1