Don't worry people, i`m a professional idiot
Mijn PMtools heb ik thuis liggen, maar van die hele draad klopt geen hout. Ik tel meer +4 posten dan bit in een kilobyte. Vanavond maar eens doorkijken.
Voor je dubbelpost: De FiPo gaat al over "Beetje jammer dit. Niet iedereen gebruikt zijn pc namelijk om te kopieren en te downloaden".
Voor je dubbelpost: De FiPo gaat al over "Beetje jammer dit. Niet iedereen gebruikt zijn pc namelijk om te kopieren en te downloaden".
Dat zie ik toch wat anders. Hij gaat in op de thuis gebruikers terwijl ik mij toch echt de zakelijke kant van het feit er bij haal:
"Want hoe gaat dat dan met bedrijven die computers in bulk inkopen?
Moeten zij ook dan die belasting gaan betalen terwijl op het werk (voorzover ik weet) bijna niet illegaal gedownload wordt omdat dat heel erg slecht is voor het bedrijf."
"Want hoe gaat dat dan met bedrijven die computers in bulk inkopen?
Moeten zij ook dan die belasting gaan betalen terwijl op het werk (voorzover ik weet) bijna niet illegaal gedownload wordt omdat dat heel erg slecht is voor het bedrijf."
Don't worry people, i`m a professional idiot
Ik denk niet dat het onderscheid zo zwart-wit zakelijk/persoonlijk is; "iedereen" zou ook niet-natuurlijke rechtspersonen kunnen betreffen (hoewel dat een tikje gezocht is). Het relevante trefwoord zou wmb "ketenaansprakelijkheid" moeten zijn maar dat woord komt dan in de hele draad weer niet voor. Wel is het zo dat eerder het verleggen van de verantwoordelijkheid naar bedrijven al impliciet ter sprake wordt gebracht:
Voor de rest ben ik het vooral eens met Ecteinascidin's "van die hele draad klopt geen hout". Eea gaat zeker nog op de schopEn hoe doet een computerwinkel dat die de PC assembleert voor je, moet die dan de belasting betalen?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.