Toon posts:

[XP] Reboot bij bepaalde acties

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Bij het spelen van het spel project-entropia reboot mijn computer af en toe. De ene keer kan ik een uur spelen voor hij reboot en de andere keer reboot ie al na 5 min.
De lol was er snel af dus ik ben maar gestopt met het spelen van dat spel.

Nu heb ik afgelopen week een Pinnacle PCTV PRO kaart gekocht en alles werkt prima tot ik wat wil gaan opnemen. Weer reboot de computer dan. soms na een uur en soms gelijk na het indrukken van de opname knop.

Specs:
Win XP NL Pro SP2
Epox 8KDA3+
AMD 64 3400+
Ati radeon 9800 pro 256Mb
1024Mb kingston Ram

In het logboek is alleen het volgende te vinden:
------------------------
De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x00000019 (0x00000020, 0x85454e68, 0x85454eb0, 0x1a090001). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini021605-05.dmp.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
----------------------

Iemand een idee?

Verwijderd

zet het automatisch rebooten van je PC bij een fout eens uit. Het zal niet voorkomen dat je de fout krijgt, maar je krijgt dan in ieder geval iets te zien waardoor beter te achterhalen is waardoor de fout wordt veroorzaakt.

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dat uitzetten?

laat maar, heb t gevonden

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 14:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dan een blauw scherm met de info
BAD_POOL_HEADER
en verder nog algemene info dat windows moest worden afgesloten door een fout.

in mijn logboek staat weer hetzelfde
safe dump:
---------
De computer is opnieuw gestart na een foutencontrole. Foutencontrole: 0x00000019 (0x00000020, 0x86691df8, 0x86691e40, 0x1a090001). Er is een dump opgeslagen in: C:\WINDOWS\Minidump\Mini021605-06.dmp.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
--------

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier aub ook zelf op te letten.

Verder - de standaard vraag bij elke BSOD: heb je je geheugen al eens getest? :)

Verwijderd

Heb je bij apparaatbeheer geen vraagtekens en/of uitroeptekens staan??

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:09:
Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier aub ook zelf op te letten.
ff niet op gelet, sorry,

Heb mn geheugen getest en had geen errors,
apparaatbeheer stonden ook geen vraagtekens.

nog meer ideeen?

alvast bedankt
Pagina: 1