Nforce3 Drivers.

Pagina: 1
Acties:

• Lau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
Aangezien er op internet nog GEEN drivers te vinden zijn (op legio driver sites), toch bij deze nog een keer mijn verzoek, ik ben opzoek naar een oplossing. zoals ik in mijn eerdere topic: Nforce3 PCDOS drivers voor ghost. ook wel duidelijk gemaakt had.

Ik ben dus opzoek naar mensen die mij kunnen helpen een oplossing te bedenken, en niet direct opzoek naar drivers. Het probleem is juist dat Nvidia GEEN drivers uit gebracht heeft. en ik wel pcdos drivers van een bepaalde vorm nodig heb om mijn kaartje met ghost te laten praten...

Iemand stiekem een idee?

Om mijn topic meteen dicht te smijten vind ik overigens flauw, want ik ben zeker niet de enige die dit probleem tegenkomt, maar ik kom de vraag nog niet tegen op GoT.

[ Voor 7% gewijzigd door Lau op 16-02-2005 14:38 ]

Lau

Verwijderd

WAT wil je precies met ghost laten praten? P-ATA schijfen én S-ATA schijfen die native zijn ingesteld (non-raid, poorten ook niet als RAID ingesteld) zijn gewoon benaderbaar.

• Lau
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
Verwijderd schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 14:40:
WAT wil je precies met ghost laten praten? P-ATA schijfen én S-ATA schijfen die native zijn ingesteld (non-raid, poorten ook niet als RAID ingesteld) zijn gewoon benaderbaar.
Het idee is dat ik hier 5 pc's heb, die allemaal geimaged moeten worden, echter kan ik ghost er niet op los laten, omdat die gaat vragen om pcdos drivers. (hij imaged vanuit een dos-programma)
Ik vroeg mij af of iemand dit probleem eerder met Nforce3 tegen is gekomen, en op heeft kunnen lossen? of dat ik bij de fabrikant moet gaan zeuren om dos drivers...

=edit=

schijven zijn dus niet als raid ingesteld, maar moeten gewoon exact gekopieerd worden op 5 pc's.

[ Voor 9% gewijzigd door Lau op 16-02-2005 14:43 ]

Lau

Verwijderd

Ja, ik weet dat ghost werkt met een dos tool om te rippen, maar er zijn géén drivers nodig, om gewoon alles te kunnen benaderen. Geloof je me niet? Pak gewoon een WIN98 bootflop, en hij kan alle HDD's benaderen. Hooguit dat je geen NIC-drivers voor de geintegreerde nVLAN kan vinden, maar vrolijke meneer onboard-realtek (in het geval van MSI K8N Neo2) heeft zéker weten DOS-drivers.

• Lau
  • Niet online

Lau

There can be only one...

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:21:
Ja, ik weet dat ghost werkt met een dos tool om te rippen, maar er zijn géén drivers nodig, om gewoon alles te kunnen benaderen. Geloof je me niet? Pak gewoon een WIN98 bootflop, en hij kan alle HDD's benaderen. Hooguit dat je geen NIC-drivers voor de geintegreerde nVLAN kan vinden, maar vrolijke meneer onboard-realtek (in het geval van MSI K8N Neo2) heeft zéker weten DOS-drivers.
Hehe, het gaat inderdaad om de Nforce3 nic ob.

Sorry.. stond in mijn vorige topic wel erbij...

Lau

Verwijderd

Volgens je handleiding is dit de lan "kaart" die onboard zit bij jou
Cicada CIS8201 PHY

Pagina 13 van de handleiding:
http://www.epox.nl/manual...%20V20%20(PCB%20V2.x).pdf

Kun je in ieder geval op verder zoeken... suc6
Pagina: 1