Toon posts:

internet van 300kb/s naar 10 kb/s na installatie sp2

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mijn internet verbinding is heel traag geworden sinds sp2 ik heb al de connecties omhoog gehacked maar dit lijkt niet echt te helpen, fiewall van xp staat uit...iemand een idee?

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-04 15:14
Zou je kunnen vertellen hoe je je connecties omhoog gehacked hebt?

Zou je ook ff kunnen vertellen wat voor internet je hebt (modem, router, netwerkkaart?)

[ Voor 6% gewijzigd door Speedener op 16-02-2005 14:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een modem van chello (kabel), ik heb getest met speedtest.nl (bovendien kom ik waar ik ook download nooit meer boven die 10 uit) en ik heb de connecties omhoog gehackt met deze patch
EvID4226Patch212-en Patch zegt zelf dat het gelukt is om ze omhaag te krijgen....

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-04 11:48
en je zit toevallig niet op smallband door sp2 te downen?

Verwijderd

Topicstarter
ehm..hoe kom ik daar achter?

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 15:50

KatirZan

Wandelende orgaanzak

als je nu eerst eens wat duidelijker bent in je uitleg....

jij hebt dus een modemhack "geprobeert" te plaatsen om je chello verbinding sneller te krijgen, ik neem aan dat je dit ook geprobeert hebt toen je internet nog wel goed werkte :)

ws. heeft chello je verbinding omlaag gegooid omdat dit soort dingen niet mogen ;)

ik denk ook niet dat 1 van de mods het goed vind dat je zo'n topic begint, maar dat is niet aan mij om te beantwoorden :)

Wabbawabbawabbawabba

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:06

samo

yo/wassup

Sluit eens alle programmas die internet verkeer hebben zoals p2p programmas en test dan nog eens...

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:03

Maasluip

Kabbelend watertje

Is dit een verkapte dubbelpost van sp2 vertraagd p2p netwerken..... ?
Bedoel je met de connecties hacken dat je in XP een registrypatch hebt uitgevoerd waardoor het maximum aantal connecties hoger gezet wordt?

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Topicstarter
was idd een registrypatch, ik heb de p2p programma's uitstaan als ik controleer...ik kom alleen niet meer boven die 10 kb/s uit. het lijkt mij stug dat chello mijn verbinding langzamer heeft gemaakt aangezien ik genoeg betaal lijkt me zo.

Verwijderd

Topicstarter
voor alle duidlijkheid:
voordat ik sp2 had liep internet als een trein. Nu is het een drama en ik heb toen besloten na wat nazlezen om die patch te gebruiken, dit heeft echter geen effect.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik snap er inderdaad helemaal niets van dinter1978.
Er mist erg veel informatie in je hele topic (je topic titel ontbreekt een topic titel), duideljke probleemomschrijving ontbreekt (*wat* is er precies dan traag), en ook eigen inzet ontbreekt.

Ik ga dit topic dan ook sluiten - open gerust een nieuw topic wat wel aan deze eisen voldoet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.