Toon posts:

problems stealth III 540

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bobdebeer(graasland}:O) heeft een super vaag probleem met zn videokaart stealth III 540
na een clean install van win98SE wil hij de orginele drivers installeren gaat windows na de reboot hangen hij kan alleen nog maar via de safe modus in zn pc komen
heeft iemand een idee ? zodat zn pc weer normaal kan draaien .
bobdebeer heeft een amd K7 @ 600 /128 MB

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Bedenk dat het ook aan andere hardware kan liggen of dat je conflicten hebt. Haal al je andere add-on kaarten uit je pc en daarna win98se weer instaleren zonder al die kaarten. dan ff de drivers van internet halen ( www.diamondmm.com ) die drivers zijn vast veel nieuwer. Als alles goedgaat kaartje voor kaartje inpluggen. Zeker niet de bijgeleverde drivers gebruiken maar de nieuwe van het internet!

Verwijderd

Topicstarter
voor die tijd draaide de kaart wel goed zelfs op hoge resoluties maar bobdebeer heeft een crash gehad
pc geformateerd en toen begon het gezeik de orginele drivers van diamond gedownload

• F0kke
wat was het probleem bij die "crash" dan?

Verwijderd

Topicstarter
vastlopers bij ICQ en zware applicaties .. waren de oorzaak van de crash ..

• F0kke
ik denk niet dat ik wat anders te bedenken heb als in mijn eerste post. Ik heb zelf ook die Stealth gehad 32 Mb AGP. Ik heb hem snel ingeruilt voor een Viper V770 (ver in het verleden) want ik was niet zo blij met de kaart.

Verwijderd

Topicstarter
bobdebeer zit er zwaar aan te denken om hem te vervangen die kaart of iemand moet nog een goed idee hebben
voor de geintreseerden jullie mogen hem gratis ophalen bij bob >:)als het niet lukt

• F0kke
hij moet vast wel weer aan de praat zijn te krijgen. maare als het niet lukt kom ik em wel halen :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
http://www.jgc.f2s.com download de 2.3 of 2.4Beta1 driver en lees de readme
Pagina: 1