Heb een Windows NT server backoffice 4.5 met 15 gebruikers. Onlangs is het besturingssysteem opnieuw geinstalleerd omdat hij zo traag was als dikke str*nt. Heb drie diskettes met ieder 5 licenties. Is leuk en aardig ik probeer de licentie in het OS te rammen, accepteert hij ze niet. Blijkt dat NT bij de eerste keer dat de diskette gebruikt wordt een wijziging doet aan de diskette zodat hij neit meer te gebruiken is.
Op zich wel logisch maar ik schiet er dus niks mee op. Ik heb gewoon betaald voor die 15 users en dan wil ik ze dus gebruiken ook.
De mensen van Microsoft willen me niet helpen omdat NT uit het support gebeuren is.
Weet iemand of/hoe het mogelijk is om de diskette zo te wijzigen dat het weer werkt.
Alvast bedankt
Op zich wel logisch maar ik schiet er dus niks mee op. Ik heb gewoon betaald voor die 15 users en dan wil ik ze dus gebruiken ook.
De mensen van Microsoft willen me niet helpen omdat NT uit het support gebeuren is.
Weet iemand of/hoe het mogelijk is om de diskette zo te wijzigen dat het weer werkt.
Alvast bedankt