[js/html] Tekst verdwijnt na klik in menu

Pagina: 1
Acties:

• dhrppfrijlink
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 17:28
Hallo, ik heb een vaag probleem met een website die ik heb gemaakt. Deze site heeft een javascript menu als hier iets wordt aangeklikt dan wordt dit uitgevoerd in een iframe. Dit werkt prima. Aleen verdwijnen er stukken tekst. deze worden wel weer zichtbaar als je ze selecteert maar anders niet. Dit probleem heb je niet met firefox maar wel met IE.

Voor als het nog niet helemaal duidelijk was hier de site waar het omgaat.http://www.manoirduchagnot.fr De eerst pagina werkt goed maar als je een taal selecteert gaat het verkeerd. Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Only the dead have seen the end of war (Plato)

Verwijderd

Je zou kunnen beginnen met het toevoegen van een DOCTYPE en je HTML zo aan te passen dat die DTD ook nog een beetje zinvol is.

• dhrppfrijlink
Hoe bedoel je dit precies?

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Kijk een naar deze uitleg (A List Apart | Fix Your Site With the Right DOCTYPE). Verder kan je je code sematisch correct opzetten. Tags gebruiken waarvoor ze zijn.

Even terugkomen op je probleem. 't Duurde ff voor ik erachter was was jij bedoelde, maar ik had het ook wanneer ik naar de 'Route' pagina ging. Het lijkt erop dat het een renderbug is van Internet Explorer in combinatie met IFRAME.

Waarom gebruik je overigens IFRAME's om je content in te laden?

• dhrppfrijlink
Woudloper schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:09:
Waarom gebruik je overigens IFRAME's om je content in te laden?
Ik gebruik IFRAME's omdat ik hier me een transperanten achtergrond krijg.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

Als dat je enige reden is om een iframe te gebruiken zou ik die iframe's direct dumpen en layers gebruiken.
Pagina: 1