Hallo,
Ik ben een scriptje aan het schrijven om een taken lijst uit een database te halen met konfabulator
nu maak ik met php een echo file aan dat er als volgt uit ziet:
Nu lees ik dat uit met javascript op de volgende manier:
(dit is konfabulator script dus hecht er niet teveel waarde aan alles komt in de var contents te staan)
Als ik contents alert dan zie ik de array maar hoe kan ik die array nu weer gebruiken in mijn script.
ik dacht zelf eval(contents) maar dat werkt niet zijn er nog andere optie met javascript??? of moet ik het anders formateren met php????
Alvast bedankt
Ik ben een scriptje aan het schrijven om een taken lijst uit een database te halen met konfabulator
nu maak ik met php een echo file aan dat er als volgt uit ziet:
code:
1
2
3
| projectArray[3]='test project 03'; projectArray[2]='test project 02'; projectArray[1]='test project 01'; |
Nu lees ik dat uit met javascript op de volgende manier:
(dit is konfabulator script dus hecht er niet teveel waarde aan alles komt in de var contents te staan)
code:
1
2
3
4
| url = new URL(); url.postData = "getProjects=on"; url.location = "https://www.url.nl/test.php"; contents = url.fetch(); |
Als ik contents alert dan zie ik de array maar hoe kan ik die array nu weer gebruiken in mijn script.
ik dacht zelf eval(contents) maar dat werkt niet zijn er nog andere optie met javascript??? of moet ik het anders formateren met php????
Alvast bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2005 12:42 ]