Ik ben mijn Diamond Viper V770 Non Ultra aan het overclocken dmv de nieuwe 6.50 driver. nu had ik geen bijgeleverde meetproggie's en omdat ik het eigenlijk toch wel veilig vind om de temp van mijn kaartje bij te houden ben ik dus op zoek naar een temp meet proggie. (Asus tooltje heb ik al geprobeert maar werkt niet omdat ik geen asus kaartje heb
) Weet iemand waar ik een werkend proggie vindt?
En je weet zeker dat er een temp. sensor op die kaart zit?
Heb zelf ook een 770 non-ultra, maar heb nergens uit kunnen afleiden dat er 1 op zou zitten.
Heb zelf ook een 770 non-ultra, maar heb nergens uit kunnen afleiden dat er 1 op zou zitten.
bla bla
Geen idee. Dan word het maar een beetje gokken wanneer hij te warm wordt. Hij zal vanzelf wel raar gaan doen en dan ga ik wel een stappie terug met het overclocken.
Volgens mij zit er echt geen sensor op...
Dan zouden ze er toch ook wel programma's bijgeleverd hebben?
Dan zouden ze er toch ook wel programma's bijgeleverd hebben?
Nee Duh die zit er niet op gewoon je eigen coolfin erop bouwen met temp sensor dat zal een kleine indicatie geven van de temp moet je natuurlijk wel het pci slot eronder vrijlaten
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen