Toon posts:

Video webserver naar internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem

Wij hebben hier 3 webservers staan in onze eigen netwerk. 1 Daarvan is aangesloten met internet. Op 1 webserver staat een videobestand en moet in een html pagina door internet worden gezocht deze staat op de webserver die niet op internet is aan gesloten hoe kan ik nu via html dat videobestand laden?

De bedoeling is dus Van de webserver (eigen netwerk) naar de webserver (die naar internet) naar internet (HTML pagina).

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-05 16:44
euhm op de webserver waar de video op staat een share aanmaken waar dat videobestand in staat en dan de webserver die aan internet hangt een virtual directory aanmaken die naar die share op de andere server kijkt.. en dan linken naar de virtual directory op je website..

Verwijderd

Als je je eigen netwerk kan beheren, weet je hoe je moet doen Gitano zegt. Lijkt me zeer eenvoudig en nog logisch ook.

Verwijderd

Topicstarter
dat hadden wij ook al bedacht dat werkt dus niet.. is een live feed..

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
TCP-tunneltje op een andere poort naar de server achter de andere?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:10

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:44:
Handig als je zulke infor meteen meegeeft.
Dan maak je via apache een proxy server aan, zodat deze wel via internet te bereiken is.

En anders zul je toch echt VEEL meer info moeten geven.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-05 16:44
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:44:
Zoals hierboven ook al vermeld.. dan moet je ook meer informatie geven..
Je had het over een videobestand.. niet over een live stream..

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als je apache gebruikt kan het. (echt goed apache, kan je zelfs 2 verschillende webservers met subdomeinen achter 1 IP adres zetten).

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-05 20:45
Ik weet niet of het iets toevoegd, maar probeer eens Windows Media Encoder. Daarmee kon ik een live stream maken met mn webcam. Misschien kan het ook met een videobestand. Ik weet niet of je dan n html-bestand kunt maken, maar het valt te proberen.
Pagina: 1