Over ssh probeer ik vanuit een server statussen uit te lezen van verschillende gebruikers. Over de ene server gaat dit heel erg snel maar over de andere server juist heel erg traag. De verschillende sleutels staan opgeslagen op de machine vanuit waar ik de statussen probeer uit te lezen. Om een wachtwoord wordt er dus niet meer gevraagd.
Met het onderstaande commando probeer ik de status op te roepen. Naar server02 gaat die bv verschrikkelijk traag terwijl naar bv server01 dit weer heel erg snel gaat.
ssh root@server02.domain.nl netstat -ea | grep user
Het resolven gaat echter snel. Ook heb ik geprobeerd de hostname toe te voegen aan /etc/hosts file maar dit leverde geen resultaat op. Het vreemde is dat ook op de machine lokaal het commando heel erg traag werkt. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Met het onderstaande commando probeer ik de status op te roepen. Naar server02 gaat die bv verschrikkelijk traag terwijl naar bv server01 dit weer heel erg snel gaat.
ssh root@server02.domain.nl netstat -ea | grep user
Het resolven gaat echter snel. Ook heb ik geprobeerd de hostname toe te voegen aan /etc/hosts file maar dit leverde geen resultaat op. Het vreemde is dat ook op de machine lokaal het commando heel erg traag werkt. Iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
http://www.xbmcfreak.nl/