Toon posts:

Duron 800 wil niet op 1000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een duron 800 met de voltge op 1.79 gaat hij tot 950
1.81 tot 970 maar zelfst al staat de voltage op op 1.87 hij wil niet opstarten op 1000mhz
kan de voltage nog hoger of wordt dan de CPU
beschadigd

Verwijderd

Op zondag 07 januari 2001 13:54 schreef Amateur het volgende:
heb een duron 800 met de voltge op 1.79 gaat hij tot 950
1.81 tot 970 maar zelfst al staat de voltage op op 1.87 hij wil niet opstarten op 1000mhz
beschadigd
WIL je wel hoger dan ?? 970 mhz is toch mooi ?? als je met zoweinig stroom zoveel kan halen... dan kan hij lekker stabiel zijn.. dan zou ik daar eerder voor gaan als 30mhz meer...

Verwijderd

w8 ff hier moet ik op reageren, ik heb hier een A7V een duron 700 op 1080, en hij kan meer dat weet ik alleen moet ik nou met water gaan koelen geloof ik, op 60 graden gaat ie me niet meer lief vinden enzo.. alleen moet je wel bedenken dat niet elke cpu het zelfde is. iedereen heeft een uniek exemplaar!
:Y)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:20

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

beschadigd
plankje van asus en abit kan je modden zodat ze tot 2.3V oid kunnen leveren.
2.05V kan een duron makkelijk hebben als je tenminste een goede koeling hebt.

als je een ander moederbord hebt kan je alleen maar hopen dat hij straks wel wat hoger kan (door inbranden van cpu)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Je zal toch je VCore omhoog moeten halen om dan verder te kunnen. Ik draai een Duron800 op 1060 op 2,07VCore na de voltage mod op mijn A7V. Ik heb een week lang 2,35 V op mijn Duron gehad en geen problemen alleen zorgen voor een goede koeling. Hij gaat bij mij raar doen rond een graad of 58. Blue screens en Explorer errors. Dus ik zou zeggen gewoon even modden als het op je mobo kan. Je gaf niet aan wat voor mobo je had.
Suc6.. >:)

Verwijderd

Ikzelf heb een K7T Pro2 met een duron 800 op 1000 lopen op dit moment met een voltage van 1,7 ( bios) 1,75 (tooltje) en hij wordt zo een 27 graadjes ( hij gaat van de week nog hoger zo naar de 1.1 wil ik :)
Pagina: 1